Hlavní hrdinna hry má poruchu osobnosti.
- Vzal si s sebou starou a neefektivní baterku, která spotřebuje několik čerstvých baterií za hodinu. Přitom se děj odehrává roku 2001, kdy už existovaly mnohem lepší baterky. To znamená, že moc neudržuje kontakt s okolím a tudíž neví o tom, že existují lepší baterky. Má tedy poruchu osobnosti.
- Smrt svých rodičů řeší tak, že odjede do pustiny. Místo toho ale mohl zůstat pěkně v teple a provozovat styk se ženami. Má tedy poruchu osobnosti.
- Zmiňuje se o tom, že jej na škole šikanovali žáci z vyšších ročníků. To mu způsobilo poruchu osobnosti.
- Nechal se sežrat psem, místo aby mu řekl sedni a pohladil ho za ušima. Neumí to ale se zvířaty, má totiž poruchu osobnosti.
- Porušil otcovo nařízení, dokumenty nespálil a odjel do grónska. Odepření poslušnosti otci je projevem jeho poruchy osobnosti.
- Na lodi se hrabal v zavazadle svého spolubydlícího a přečetl si láskyplný dopis od jeho ženy. On sám totiž nemá ženu, která by mu psala láskyplné dopisy na cestu. Musí tudíž cizopasit na cizím štěstí, má totiž poruchu osobnosti.
- Vlezl do tunelu pod 2. poklopem, i když cítil otřesy v horním patře. Má totiž poruchu osbnosti.
- atd...