Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Rastrová grafika v PostScriptu od Clock - Jak se udela procedura, co z toho sameho...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 7. 2007 8:02

    Clock (neregistrovaný)
    Jak se udela procedura, co z toho sameho souboru nacte data po bitech (tedy aby 8 pixelu zabiralo bajt)? Kdyz vystup z Optaru prekonvertuju z .pgm do .ps, tak ImageMagick z toho udela image o hloubce 16 bitu, i kdyz se tam vyskytuji jen hodnoty 0x0000 a 0xffff a soubor je pak moc velky.
  • 19. 7. 2007 22:02

    Pavel Tišnovský (neregistrovaný)
    Staci zadat bitovou hloubku 1. Melo by to fungovat i pro prikaz colorimage, tj. nastavit pocet bitu na komponentu (barvovy kanal) na jednicku a pocet barvovych kanalu taky na jednicku, nicmene to nektere RIPy nezvladaji. U prikazu image by nemelo dochazet k problemum.

    Je fakt, ze napriklad pnmtops nekdy funguje divne, ale "rucni" prevod (napriklad z pbm do hexastringu) by nemel byt problematicky.

    PS: to se chysta zobrazovaci filtr pro PostScript do Linkse? :-) ja bych byl pro, protoze GS je strasne pomaly a moc nejzvlada ani subpixelovy antialiasing.