Co se banky a emailu týká – na ně vždy chodím přes oblíbené. I když mě email nebo banka odhlásí a zobrazí znovu výzvu na heslo, vždy rovnou klikám v oblíbených, nebo rovnou zavírám tab a otevírám nový. Navíc mě trochu překvapuje, že někdo s „TabNabbing“ vůbec ztrácí čas, spíš jsem vídal stránky, které nenápadně otevřou další tab s „webmailem“, nebo ukradnou některý existující. Kupříkladu Firefox měl s tímhle před cca 2 roky problém – stránka si zjistila, zda je otevřený tab s gmailem a pokud byl, tak v něm otevřela jiný web, který se tvářil jako přihlašovací stránka gmailu. Rychlé a spolehlivější než „TabNabbing“, protože se podvodná stránka objevila v záložce, kde skutečně předtím byl gmail. Akorát si už dnes nepamatuji, zda to byl problém Firefoxu samotného, nebo nějakého pluginu na správu záložek.
Na eBanking používám záměrně jiný prohlížeč než ten, který používám na vše ostatní. Navíc je to vždy stylem „přihlásit, zadat příkazy, odhlásit, zavřít“. Totéž se týká hlavního soukromého a pracovního e-mailu (tam jde tedy většinou o samostatný mailer, ale pokud už musím využít webové rozhraní, používám jiný prohlížeč). A tam, kde se přihlašuji v „běžném“ prohlížeči, jsou stejně nepodstatné věci jako root.cz, různá zájmová fóra, nějaké dočasné maily sloužící k registraci atd. I kdyby mi tam někdo ukradl identitu, tak ze mne maximálně udělá idiota v diskusích a to se dá přežít – koneckonců každý ho ze sebe udělá občas sám a zcela dobrovolně. ;)
Výše uvedené přitom není dáno nějakým paranoidním přístupem k bezpečnosti, ale prostou zkušeností s vlastní zapomnětlivostí, nedbalostí apod. Důležité věci tedy vždy radši dělám odděleně, soustředím se na ně a mám na ně samostatné nástroje a aplikace.