... na dvě věci.
Dost často se mi stalo, že se po nějakém takovém upgrade (který do prohlížeče zanesl nějakou novou hyper-super-hustou-kůůl-musthave vychytávku, kterou jsem nikdy nechtěl a ani chtít nebudu) rozsypalo ovládání a přestaly fungovat add-ony.
Ergo kladívko, rád si nechám o možnosti upgrade říci, ale instalovat se to bude, až to dovolím já. Rád si těch pár dnů počkám, zda se na internetech neobjeví nějaké nářky ...
Jinak k článku samotnému:
1. Některá souvětí jsou šílená. Podlem mne by určitě stálo za to neskládat třířádková, šroubovaná souvětí a použít víc jednoduchých vět.
2. A konkrétně tento článek by na root-u asi nemusel být. Já vím, "nejen ze světa Linuxu", ale toto je, dle mého, popis konkrétní šílenosti na jistém šíleném systému, který nemá s linuchem nic společného. Proč to třeba není na živě?
PS: Reklama na mrkvosft je mi fuk a rozhodně ve mně nevyvolává doměnky, že by si dotyčný moloch tento článek zaplatil ...
Podle tohoto a některých předchozích dílů seriálu to ale vypadá, že obsah je zásadně orientovaný na M$ Windows a jejich nechvalně proslulý IE a jejichž názvy jsou uváděny snad v každé druhé větě, ve výčtech je IE na prvním místě, screenshoty jsou z Win, ...
Celé mi to připadá jako PR článek na produkty zmiňované společnosti a těch pár pasáží dotýkajících se jiných OS a prohlížečů jako dodatečně přilepených. Sorry.
Ano, je partnerem. To znamená, že si zaplatila boxík s tímhle textem, obrázkem a odkazem. Tečka. Obsah si řeší redakce a autor.
Je to seriál o prohlížečích a svět není černobílý. I linuxáci přijdou (třeba v práci při správě koncových počítačů) do styku s Windows a zvlášť o automatických aktualizacích se tady na Rootovi diskutovalo mnohokrát. Tak proč o tom nemít článek?
mj. vzpomínám na diskusi ohledně snahy propojování účtů u Google s mobilními čísly uživatelů a Vaši "obhajobu", že tomu tak není, že se jedná jen o zlepšení služeb a že je to čistě volitelná, dobrovolná záležitost. Ehm ...
On to ale není reklamní článek. Microsoft do toho nezasahuje, nevidí to předem, nevolá nám, ať něco změníme. Je to totálně oddělený svět redakce vs. obchod. Věřte tomu nebo ne, říkám vám pravdu.
Možnost mít v seriálu podobnou upoutávku jsme nabízeli i dalším firmám, včetně Google. Na obsah by to ovšem nemělo vliv, kostra seriálu byla samozřejmě připravena dávno předem. Jediný, kdo měl zájem si ten boxík zaplatit, byl Microsoft. Čí je to ostuda už nechám na vašem laskavém uvážení.