Dokonce používate i čínskou techniku na změnu názvů jako např. Adihash, Pluma. Vůbec bych se však nedivil, kdyby na tvůrce Tuxánků nepodali tvůrci originálu trestní oznámení. Opora v zákoně v tom podle mě je - zákon 121/2000 Sb.
Se SleepTeam Labs (tvůrci Bulánků) se brzy osobně setkáme a uvidíme, jestli jim Tuxánci budou vadit. Každopádně podle vaši logiky by existovalo jen pramálo her :D
To je dost hloupý postup. První něco udělat a pak se ptát... A ano, je to logické. Vy jste udělali téměř identickou kopii z původní hry. Takhle nové hry nevznikají a je to právě proto, aby nemohli být původními autory žalovány. Vaše poslední teze o logice tedy dost pokulhává. Vy jste nevymysleli nic nového. Vy jste pouze kopírovali a přidali nějaký level navíc. Mě to nepřijde jako nic jiného než ubohá, sprostá krádež. A co budete dělat, když to původním autorům bude vadit?!
Ano, děláme téměř identickou kopii hry, ale jen kvůli tomu, že žádná podobná hra pro Linux neexistuje a chceme hráčům nabídnout podobnou hru s podobnou hratelností jako jsou Bulánci.
A s tou "krádeží" - všichni tvůrci remaků tetrisu se neptají Pajitnova, tvůrci OTTD se neptali Chrise Sawyera a nikdy z toho nebyly problémy. Zatím z toho jediný problém děláte Vy (jako ostatně, jak sleduji diskuze na Rootu ze všeho).
HLavne byste si hosi mohli nekdy mrknout do nejake knizky pro programatory zacatecniky, ten kod je fakt prasecina :-), dobra je kniha od p. Alexandrescu C++ 101 programovacich technik, neb jsem za roky co programuji takovouhle cunarnu videl jen 3x, a to byly kody na windows, takze jestli primarne kodite pod wokna tak u toho radsi zustante!
No já se od chvíle co jsem se k týmu přidal snažím dodržovat styl, s kterým začal Dušan (oroborus). Jemu, jakožto zakladateli projektu a hlavnímu programátorovi, tento styl vyhovuje a my ostatní mu do toho nechceme moc zasahovat, aby se v našich úpravách vyznal.
Další věc je imho nevhodně zvolený jazyk - v C++ by se dělalo opravdu lépe a kód by byl mnohem lepší :(
Třeba to jednou přepíšeme ;) Zatím to však vypadá, že nám všichni házíte jen klacky pod nohy a to nám moc na náladě a chuti pokračovat nepřidá...
Chrochítku, hele, buď v klidu je tu dost lidí kteří vám drží palce, ano možná v něčem pravda je, že je to remake a kopírování, ale opravdu pod linuxem nic podobného není, a myslím si pokud přidáte nějaké novinky, nápady, třebas místo tuxíků tam budou moci hrát čertíci, tuxíci, prostě jednotlivá main distra proti sobě, získá to šmrnc.
Musím říct ano kód není moc růžovej to ne, ale na to je času dost, hlavní je udělat prvotní funkční dílko, které pak budete "opečovávat". Přeju hodně zdaru při tvorbě, a necháme kladné ovace spíše na "tuxáncké" fórum, tady jich nehledejte. Říkám to proto, že pokud se podíváš na jakejkoliv threadna rootu, tak 80 procent jsou jen negativní reakce, některé mmožná profesionální ale většina to je jen, aby se nechumelilo.
Zdravím ,Fidel
P.S.: práce jako na kostele, ale věřím že ještě ukážete co ve Vás je, hojda.
Nechce se mi to zkoumat do hloubky, ale o čem se točí? Absence mezer mezi operátory a operandy? To sice na čitelnosti nepřidá, ale podle mě možná lepší než ty prasácké mezery mezi závorkami a jejich obsahem, které prosazují některé velké firmy.
Mozna by se ale hodil sem tam nejaky komentar a popravde receno mi slovensko-anglicke identifikatory (getZbranImage) prijdou hodne komicke. Narodnim jazykum by se podle me meli programatori maximalne vyhybat (nejlepe vcetne komentaru, ale v identifikatorech jednoznacne).
To naprosto chapu, kdyby kazdej koder zavedl svuj vlastni styl tak to bude jeste vetsi cunarna. Nechtel jsem hazet zadny klacky pod nohy nikomu, jen jsem se vyjadril dle toho jak to vypada! Dle meho nazoru se o kopirovani nejedna, kdyz se to lidem libi. Ono to trosku vyplyva z toho, ze ..., jestli se tu obcas na rootu vyskytujete, tak vite, ze ... jsem mirne na hry alergicky (spis jsou mi ukradene, ale obcas me trosku nastve nejake "masove" hrani, splynuti a strzeni davem, ze to delaji vsichni a stadovitost, na to jsem alergicky hodne). Stejne tak nemam rad graf. ficury jako KDE nebo XGL efektiky. Jedina hra, kterou jsem v minulosti hraval je nethack, nicmene tento druh zabavy neberu. Nic proti vam, jen jsem se jako letity (C, C++) programator proste musel na ten kod ozvat :-). Pokud vas to bavi tak piste dal, ale fakt by to nekdy ten kod chtelo trosku "uhladit", treba zavest jednotne pojmenovani promennych, funkci atd. ktere by bylo logicke a standardni,a popr. citelne i mimo CR/SR. Pekny vecer!