Moje poslední zkušenost s O2:
Ppřestěhoval jsem se na vesnici a řešil připojení na net. Do baráku nic nevedlo, takže co dělat? 5m od baráku telekoumáckej rozvaděč, tak si říkám, že to prubnu. Zavolal jsem, baba příjemná, spokojená, že budou prémie za novou objednávku... a dva týdny se nic nedělo. Pak volal týpek, že se díval do katastru (!) a že barák není můj, takže potřebuje souhlas majitelů (kteří v té době bydleli 300km daleko) a byl návrh na vklad na katastru, jenom zbývalo pět dní do konce třicetidenní lhůty. Po vysvětlení situace a na jasný dotaz, jestli je možnost to v tom případě o týden odložit, tak prý to není problém. A když se dva týdny neozval, volám kyslíkářům a prý objednávka zrušena na mou žádost. Tak jsem bab,ě vysvětlil, jak se to seběhlo, sepsala novou objednávku... a z týden volal chlápek z tůtů, že jaksi už nemají volnej fous na DSLAMu a jestli by to počkalo, že za půl roku budou přidávat další kartu.
A jenom tak miámochodem, modem, který nabízeli za 1500, měli normálně v obchodě za 800 a kdo ví, jestli ten cenový rozdíl nebyl daný vývojem nějaké SW opičárny.
Místní WiFinář to nakonec vyřešil do tří dnů, za šest kil měsíčně 16/16 (kyslíkáři nabízeli 6/1, prej je to daleko), s agregací 1:4, veřejnou IPv4 a 10MB web hostingu grátis. A jeno tak mimochodem, nemám diema, jestli po roce zase prodloužit smlouvu, nebo platit o polovičku víc...
Jak si to tak zpětně porovnávám, tak jsem měl kliku, že mou objednávku dostaly na starosti opice, co se umí akorát houpat na kabelu, dělat xischty a škrábat na zadku. Byl bych na tom jako zákazník mnohem hůř...