PR = text, ktery doda inzerent (agentura) a medium ho bez jakehokoliv zasahu vyda (a necha si za to zaplatit)
RECENZE = vyrobce/dodavatel/prodejce nabidne redakci svuj produkt, aby ho redaktor vyzkousel a napsal svuj nazor. Pokud clanek vyzni kladne, je ctenari vetsinou oznacen za PR, pokud by vyznel negativne, nikoho by ani nenapadlo podezirat redakci z uplaceni.
Toto je RECENZE.
Pokud mate nekdo pocit, ze je to recenze spatna, stahnete si zmineny produkt a napiste sve zkusenosti. Je naprosto normalni, ze ruzni lide maji ruzne nazory a my se nebranime pohledum z zadne strany.
Nejde ani tak o kladne nebo zaporne hodnoceni ... s antivirama/antispamama to vypada momentalne spis "do-it-yourself", pokud jde o free produkty a tak je mozna dobre ukazat ucelene reseni, ktere by mohlo fungovat rozumne.
Spis mi trosku vadi rubrika "software", povrchnost informaci v tom clanku (ktera spis rika "kup to!" bez vetsich detailu) a trosku ten styl, jakym je clanek napsany.
Bojim aby tu priste nevysla recenze na "Windows.2003 server", protoze ma promakanou administraci a temer vsechno v LDAPu [ehm, jak jsem koupil, tak prodavam ... toto je info z druhe ruky, greetz to _-YaN-_].
Mohu zodpodpovědně prohlásit, že článek PR (Public Relations) není. Vím to, protože jsem ho psal, jakožto osoba na výrobci, distributorovi a konec konců i vydavateli tohoto serveru nezávislá.
Produkt jsem testoval asi dva dny, což není ani hodně ani málo. Za celou dobu jsem nepřišel na závažnější problém stojící za zmínku, takže recenze vyzněla pozitivně. Ano, možná nemá takový rozsah funkcí co jiná řešení, je to binárka a stojí nějaké peníze, ale to jsou vlastnosti ne chyby. Vytýkat je programu nemůžu.
Článek není srovnávací test ani referenční manuál, ale recenze, která má odjakživa mnohem prozaičtější záměr - upozornit na skutečnost že něco takového vůbec existuje, jaké má vlastnosti a že se dá používat. Toť vše. Ať s tou informací každý naloží jak uzná za vhodné.
Jinak všechny zmíněné připomínky přijímám a beru si je k srdci :-)