A jsou k Vulkan API k dispozici nejake pokrocilejsi matematicke knihovny, aby se to dalo pouzivat podobne elegantne jako CUDA pro vedoecko-technicke vypocty?
Zatim to vypada jako extremne flexibilni, ale soucasne extremne low-level prostredi, kde vyvoj aplikace bude vyzadovat hramadu prace a zkusenosti, aby to pocitalo optimalne rychle.
1. 7. 2021, 09:24 editováno autorem komentáře
Existuje konverze OpenCL skriptů pro Vulkan a SPIR-V. Google to dokonce doporučuje jako náhradu za RenderSript pro Android 9 a výše. Mel jsem k tomu krasný materiál, ale nemůžu ho najít. Chtěl jsem ověřit OpenCL pro mobily a při té příležitosti jsem na to narazil. Jak moc je to použitelné zatím nevím. https://github.com/google/clspv
To by me taky docela zajimalo, predpokladam, ze Vulkan by mohl mit mensi problemy, kterymi trpi OpenCL -> drivery ruzne kvality a starsich verzi. Na druhou stranu nemyslim si, ze nekdo pro Vulkan zatim napsal neco jako thrust nebo VexCL/ArrayFire/BoostCompute, protoze i kdyz pouzivam i vlastni kernely, tak musim rict, ze tohle mi docela usetri praci a ta je obcas drazsi nez dosazene zrychleni na GPU :)