Hlavní navigace

Hotel potřebuje spolehlivého partnera v telekomunikacích

Generální ředitelka Grandhotelu Pupp Andrea Pfeffer-Ferklová hovoří o úspěšném podniku.

Grandhotel Pupp dokázal z Karlových Varů proslavit své jméno po celém světě. Je synonymem tradice a pohostinnosti. K tomu, aby provoz úspěšného podniku běžel, jak má, potřebuje silné partnery. Více v rozhovoru přiblížila jeho generální ředitelka Andrea Pfeffer-Ferklová.

Co si má neznalý čtenář představit pod názvem Grandhotel Pupp?

Grandhotel Pupp je jedním z nejznámějších hotelů ve střední Evropě. Je znám nejen díky své historii, která se píše již od roku 1701, ale také díky mnoha filmům, které se zde natáčely. A je také srdcem Mezinárodního filmového festivalu, který k nám každoročně přiláká mnoho zajímavých osobností filmového světa.

Grandhotel za sebou má, jak říkáte, bohatou historii. Jaké služby ale poskytujete hostům dnes?

Hotel nabízí ubytování v pokojích několika kategorií. Nejznámější je ale určitě naše císařské apartmá, ve kterém skutečně pobýval císař Franz Josef. Co se týká gastronomie, máme v hotelu hned několik restaurací, z nichž každá nabízí poněkud odlišnou kuchyni, aby si hosté měli i při delším pobytu stále z čeho vybírat.

Jak se vaše služby dále vyvíjejí? Přeci jen, hotel sídlí v lázeňském městě a wellness je v současné době velice žádaný.

Proto jsme také v roce 2013 naše služby rozšířili o nabídku lázeňských procedur a wellnessu. Díky nově vybudovanému Pupp Royal Spa můžeme nabídnout luxusní prostředí a širokou paletu všech možných masáží a kosmetických ošetření. Spoluprací s klinikou Esthe jsme své služby rozšířili také o nabídku plastické chirurgie či laserové medicíny.

Máte spoustu zákazníků ze zahraničí a velké množství zaměstnanců – jakým způsobem s nimi komunikujete? Pomocí jakých technologií?

Nejvíce samozřejmě používáme elektronickou komunikaci jako emaily, portály, sociální sítě. Kromě toho využíváme pevné a mobilní telefony, případně fax. Také jsou pro nás velmi důležitá mobilní data pro přístup k emailové schránce, případně ke vzdálenému přístupu do sítě hotelu.

Co je pro vás u dodavatele telekomunikačních služeb nejdůležitější? 

Od loňského jara spolupracujeme s Vodafonem. Potřebovali jsme, aby veškeré služby zajišťoval jeden operátor. Všechny služby také měly mít svou zálohu. Vodafone nám díky službě OneNet nabídl komplexní řešení nastavené podle našich požadavků a potřeb. Máme mobilní a pevné linky propojené do jednoho systému formou pobočkové telefonní ústředny (PBX). Tím šetříme náklady a přináší nám to také řadu dalších výhod, např. jednu fakturu, podrobné rozúčtování, volání ve vnitropodnikové síti zdarma jak z mobilu, tak i pevných linek, OneNet samoobsluhu. Pro výběr byl důležitý také záruční servis, poradenství a nepřetržitý dohled.

Jaké jsou tedy největší změny, které vám spolupráce s Vodafonem přinesla? Můžete srovnat situaci před spoluprací a po ní?

Z mého pohledu je rozdíl především v podpoře, ať už technické, nebo osobní péči. Musím Vodafone pochválit za rychlost při vyřizování našich požadavků. 

Andrea Pfeffer-Ferklová, ředitelka Grandhotelu Pupp