Možnost vybrat si svůj nejoblíbenějšího produkt či službu a hlasovat v anketě Křišťálová Lupa 2018 – Cena českého Internetu máte do 1. listopadu.
Během léta veřejnost posílala své nominace, nyní je třeba podpořit své favority přímo hlasováním, a to v těchto kategoriích:
Cena popularity – nejúspěšnější projekt u hlasující široké veřejnosti,
Zpravodajství – mediální projekty ze světa všeobecného zpravodajství a publicistiky,
Internetové obchodování – projekty, které vytváří uživatelsky co nejpřívětivější místo pro e-nakupování,
Nástroje a služby – praktičtí pomocníci pro řešení každodenních situací,
On-line video – originální české videopořady, kanály na YouTube nebo Twitchi a další zajímavé počiny na poli internetového videa.
Zájmové weby – různorodé úzce profilované weby určené pro specifickou cílovou skupinu uživatelů,
One (wo)man show – jakýkoliv projekt či aktivita, kterou vytváří jeden člověk.
I v letošním roce se k českému internetovému obsahu vyjádří odborná porota, ta rozhoduje v následujících kategoriích:
Anticena – projekt, událost či aktivita problematického charakteru,
Globální projekty českých tvůrců – projekty určené pro globální publikum tvořené z podstatné části tvůrci pocházejícími z České republiky. V této kategorii jako v jediné neplatí podmínka české lokalizace,
E-commerce inspirace – inovativní, originální, inspirativní řešení, novinka či služba v oblasti internetového obchodování (projekt, distribuční kanál, obchodní model, zaměření, provedení apod.),
Marketingová inspirace – inovativní, originální či inspirativní marketingové řešení, novinka či služba (reklamní kampaň, PR komunikace, událost, vylepšení poskytovaných služeb),
Obsahová inspirace – inovativní, originální, inspirativní řešení, novinka či služba v oblasti poskytování obsahu (projekt, distribuční kanál, obchodní model, formát apod.),
Osobnost roku – osobnost, která v poslední době výrazným způsobem ovlivnila prostředí českého Internetu,
Projekt roku - výrazný počin vymykající se každodennímu dění na českém Internetu,
Veřejně prospěšná služba – cena České televize - projekty, jejichž primárním cílem není peněžitý zisk, ale řešení nějakého společenského problému pomocí moderních komunikačních technologií a nástrojů.
22. listopadu v Divadle Archa dojde k slavnostnímu vyhlášení výsledků a předání cen vítězům.
Komplexní informace o projektu Křišťálová Lupa 2018, hlasovací formuláře, pravidla hlasování a další potřebné údaje naleznete na oficiálním webu ankety.
Anketu Křišťálová Lupa 2018 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Hlavním partnerem ankety je společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Chivas Regal a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Produktovým partnerem je Schweppes. Mediálními partnery jsou Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz a Tiscali Media.