Hlavní navigace

To nejzajímavější z českého Internetu v jednom dni

Konference Czech Internet Forum již tradičně přinese komplexní a atraktivní pohled na svět internetu. Účastníci se mohou těšit na netradiční programové prvky formou duelů osobností, rozhovorů či stručných „vzkazů českému Internetu“.
4. 11. 2010

Sdílet

Již příští čtvrtek, 11. listopadu 2010, se uskuteční pátý ročník očekávané konference Czech Internet Forum 2010, která se tematicky zaměřuje na internet z pohledu technologií, médií a byznysu. Pro prvních padesát registrovaných je přichystána kniha 99 tipů pro úspěšnější reklamu od nakladatelství Grada.

Registrovat se můžete prostřednictvím online formuláře na stránkách konference.

Mezi hlavní lákadla programu patří duel Michala Heisiga (Seznam.cz) a Tomáše Búřila (CentrumHoldin­gs.com) s moderátorem Tomášem Řehákem, bývalým šéfem OMD Digital. Stranou zájmu nezůstanou ani nové nadějné projekty, které se účastníkům představí v rámci prezentace start-upů: BigBrands.cz, Pixmac.cz, nový Sklik, Slevomat.cz, WikiReality.cz, či Zoot.cz. Konference se bude věnovat také platbám za online obsah, chování mladé generace na internetu nebo doménové kriminalitě.

Přednášky a diskuse budou střídat méně tradiční formáty. Na programu je například rozhovor dvou významných osobností e-commerce v ČR, Jiřího Hlavenky, zakladatele Computer Pressu, s Václavem Liškou, zakladatelem Aukro.cz. Neméně zajímavý bude rychlý sled několika prezentací v podobě „vzkazu českému Internetu“, ve kterém několik výrazných individualit bude moci během 333 vteřin vyjádřit své názory na českou internetovou scénu – mezi již potvrzenými jsou například Martin Jaroš, šéf marketingové komunikace T-Mobile, nebo investor Michael Rostock-Poplar.

Těšit se můžete i na workshopy. Ty se letos zaměří na katalogové služby, plánování médií, služby hromadného nakupování, nebo na statistiky serveru Fejsbůček.cz, specializovaného na informace o sociální síti Facebook. Aktuální program najdete na stránkách akce.

Konferenci Czech Internet Forum 2010 pořádá server Lupa.cz ve spolupráci s generálním partnerem společností Nokia Česká republika. Partnery jsou ACTIVE 24, Fejsbucek a GEMIUS. Hlavním mediálním partnerem je týdeník Marketing&Media. Mediálně projekt podporují AdActive, Aktuálně.cz, Blesk.cz, Centrum.cz, ČeskéNoviny.cz, ČRo 1 – Radiožurnál, ČT24, Dáma.cz, Deník.cz, E15.cz, eStránky.cz, Heureka.cz, iDNES.cz, Miton.cz, Novinky.cz, Proměňse.cz, Reflex, Seznam.cz a Živě.cz. Produktovým partnerem je nakladatelství Grada.