Tým brněnského IT centra skupiny Home Credit hledá nové kolegy

Zajímá-li vás práce v IT a láká práce pro společnost vyvíjející softwarová řešení využívaná napříč kontinenty, je následující článek určen právě vám.
28. 6. 2012
pr článek

Sdílet

IT centrum finanční skupiny Home Credit ovlivňuje dění napříč světadíly: vytváří efektivní softwarová řešení, která využívají všechny další země Evropy a Asie, v nichž má společnost své pobočky, a tyto aplikace mimo jiné zpracovávají úvěry milionů klientů. Český IT tým zároveň pečuje o klientské databáze z různých koutů světa a podílí se i na projektech v rámci celé skupiny PPF. V současné době pracuje v IT centru zhruba 300 zkušených vývojářů, analytiků, architektů a administrátorů, ovšem z důvodů neustálé expanze potřebuje centrum stále nové posily. V současné době nabízí následující volné pozice:

Senior programátor–analytik (JAVA)

Ideální uchazeč by měl mít vysokoškolské vzdělání technického směru, pokročilou zkušenost se Spring Framework (především Spring IoC. Spring WS/Spring Security výhodou), pokročilou znalost Apache iBATIS nebo Hibernate, praxi v technologiích webových služeb (založených na specifikacích SOAP a WSDL), dobrou znalost XML/XSD, základní znalost SQL a znalost některého z MVC webových frameworků Apache Wicket nebo Apache Struts. Více informací zde.

Project Management Office Manager

Osoba na této pozici bude zodpovědná za nastavení procesů a realizaci projektu kontrolní strategie napříč skupinou, dodržování ročního projektového plánu včetně rozpočtů a reorganizaci interního týmu projektových manažerů. Hlavními požadavky jsou plynulá znalost anglického a českého/slovenského jazyka, minimálně desetileté komplexní zkušenosti z projektového managementu, dobrá znalost IT a komunikativnost. Více informací zde.

IT Operations & Service Delivery Manager

Vybraný kandidát bude mít na starosti přestavbu stávající organizace IT centra tak, aby lépe odpovídala požadavkům průběžné expanze společnosti. Mělo by se jednat o velmi nezávislou samostatnou vůdčí osobnost s minimálně 15 lety praxe v oblasti IT operations a řízení datových center. Z toho minimálně 5 let na manažerské pozici, ovládající anglický jazyk a se zkušenostmi se zaváděním úspěšného IT outsourcingu na zeleném poli. Více informací zde.

Application Server Administrator

Základními úkoly jsou technická správa interních serverových aplikací, zajištění hladkého chodu operací, monitorování aplikačních serverů a proaktivní vyhledávání a odstraňování potenciálních problémů. Uchazeč by měl ovládat systémy Linux a JAVA, LAN/WAN technologie, systém webových aplikací – Oracle, Weblogic, JBoss, Tomcat, anglický a český jazyk. Více informací zde.

Service Desk Operator – Shift Leader

Hlavní zodpovědností bude vystupovat jako kontaktní osoba pro všechny země skupiny, tvorba podpůrných týmů k řešení problémů a zajištění souladu s definovanými procesy. Požadované znalosti a schopnosti jsou bakalářský stupeň vzdělání nebo relevantní praxe v IT, všeobecný přehled v IT, dobrá znalost anglického jazyka a znalost českého/slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího. Více informací zde.

IT Operations Coordinator

Hlavní náplní této pozice je koordinace příprav nevýrobních systémů s provozními týmy, tvorba aktuální dokumentace a hodnocení procesu systémových příprav v provozních týmech. Vybraný kandidát by měl mít velmi dobré komunikační schopnosti, všeobecný přehled v IT technologiích, praktické zkušenosti s plánováním a dobré vyjednávací schopnosti. Více informací zde.

Kompletní a aktuální přehled pozic najdete na http://itc.homecredit.net/.