Hlavní navigace

Umělá inteligence: Pohled vědců, akademiků a lidí z byznysu a praxe

Umělá inteligence proniká do byznysu, průmyslu, služeb i do běžného života. Příležitost nebo hrozba?

Doba čtení: 1 minuta

Umělá inteligence v posledních letech prodělává bouřlivější rozvoj než kdy dříve a pomalu se stává součástí našeho každodenního života. Ať už jde o automatický překlad, robotiku, virtuální asistenty, chatboty nebo třeba samořídicí automobily. 

Proto je umělá inteligence ústředním tématem sedmého ročníku konference New Media Inspiration, která se koná v sobotu 3. března na ČVUT v Praze.

Program konference nabízí průřez témat a nejrůznější pohledy od akademiků, vědců, lidí z byznysu a praxe. Vystoupí například Jan Šedivý z ČVUT CIIRC, který představí českého konverzačního bota Alquista. Na praktické problémy, které současná umělá inteligence umí řešit dobře, se zaměří Jiří Materna, Machine Learning Specialist. Rozebere i úskalí, která nastávají při snaze používat umělou inteligenci v praxi, i to, co průmysl opravdu potřebuje.

Na jakých principech jsou založeny systémy pro rozpoznávání tváří? Jaké jsou jejich aktuální schopnosti a jaká je jejich spolehlivost? Nejen na to odpoví během své přednášky Martin Urban z Eyedea Recognition. To ale není zdaleka vše. Na konferenci vystoupí i zakladatel společnosti Keboola Petr Šimeček, Jiří Kůs z Asociace nanotechnologického průmyslu ČR, Patrik Zandl za CZ.NIC či Jakub Gemrot z Matematicko-fyzikální fakulty UK, který bude mluvit o umělé inteligenci a počítačových hrách.

Sobota 3. března je den, kdy se vyplatí zasednout zpět do školních lavic, protože akademická půda se změní v meeting point zajímavých lidí, myšlenek, ale i zábavy.

Registrujte se za early birds ceny.

Akce se koná v sobotu 3. března 2018 tentokrát na Fakultě stavební ČVUT – Thákurova 7/2077, Praha 6.

Konferenci podporují Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Mediálními partnery jsou iList.cz, Lupa.cz, Marketing Journal, Root.cz a Tyinternety.cz. Konferenci organizují Studia nových médií Filozofické fakulty UK a TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.