Hlavní navigace

V normálním světě není problém zavolat si o radu

Zákazníci by neměli mít problém dovolat se na technickou podporu. Proto společnost ESET rozšířila její pracovní dobu, aby byla zákazníkům k dispozici i po příchodu z práce.
10. 6. 2013

Sdílet

Jsou situace, kdy rozhoduje každá minuta a každá dobrá rada má cenu zlata. Výjimkou není ani případ napadení počítače malwarem. V tu chvíli jde nejen o samotný přístroj, ale především o v něm uložená data. Ta mohou být při pozdním nebo neodborném zásahu navždy ztracena. Používáte-li bezpečnostní řešení ESET, máte se vždy na koho obrátit. Technická podpora lídra v proaktivní ochraně vás nenechá ve štychu ani ve večerních hodinách.

Pokud máte problém s počítačovou hrozbou nebo fungováním vašeho bezpečnostního softwaru, je dobré jednat rychle. Pomoc, kterou v takovou chvíli potřebujete, byste měli hledat vždy u odborníků, kteří s podobnými problémy mají zkušenosti. Proto existují linky technické podpory, kde v případě ESETu na pozicích operátorů sedí vyškolení pracovníci. Aby ale tato služba měla opravdu smysl, musí svým zákazníkům k dispozici vždy, když to budou potřebovat.

Proto společnost ESET software spustila od 1. června pro české zákazníky nové služby technické podpory a rozšířila výrazně i služby stávající. Nově se rozšiřuje pracovní doba technické podpory, která odpovídá na dotazy v pracovní dny od 8:00 do 20:00 telefonicky, přes e–mail nebo online. Tímto krokem společnost reaguje na potřeby běžných zákazníků, kteří se vracejí ze zaměstnání často až po 18. hodině.

ESET v České republice nově otevírá také specializované pracoviště pro odvirování počítačů (ESET Antivirová ambulance), které představuje speciálně vybavený prostor určený k odvirování počítačů a dalších zařízení pro zákazníky s platnou licencí. Ti mohou kdykoli během pracovní doby technické podpory přinést svůj počítač do firmy ESET na Praze 7, a technici jej poté zcela zdarma zbaví malwaru.

Pavel Hrdina