Soutěž WebTop100 každoročně oceňuje kvalitu a profesionalitu webů českých firem a jejich marketingových projektů. Přihlaste svou firmu do soutěže a zapojte se do boje o nejvyšší příčky. Registrace probíhají prostřednictvím online formuláře na stránkách soutěže WebTop100 do konce června. Do 30. května platí zvýhodněná cena na registraci.
Přehled soutěžních kategorií:
- Firemní web – 11 oborových žebříčků
- Digitální reklamní kampaň
- Microsite
- Mobilní řešení
- Nejefektivnější digitální řešení
- Firemní stránka na sociálních sítích
- E-mailingová kampaň (nově)
- Facebook aplikace (nově)
Dvě nové kategorie
Seznam soutěžních kategorií se oproti loňskému roku rozrostl o dvě nové kategorie E-mailingová kampaň a Facebook aplikace, jejichž zařazení odráží současné trendy v online světě.
Garanti
Nově v metodice hodnocení přibyli odborní garanti. Jejich úkolem je dohlížet na kvalitu hodnocení a konstruktivní zpětnou vazbu v dané kategorii.
Jsou jimi:
Jan Suda (GroupM) – Digitální reklamní kampaň a Nejefektivnější digitální řešení
Jan Penkala (Acomware) – E-mailingová kampaň
Lukáš Kořínek (followbubble) – Facebook aplikace
Jan Perla – Firemní stránka na sociálních sítích
Jakub Karlec (2Fresh) – Microsite
Tomáš Čermák (eMan) – Mobilní řešení
Martin Kalda (OgilvyOne Worldwide) – Web – Grafický design
Martin Michálek – Web – Optimalizace pro mobilní zařízení
Michal Špaček – Web – Bezpečnost a technické řešení
Jiří Sekera (Refresh) – Web – User experience
Účastí v soutěži získáte hned několik výhod:
- Porovnání s konkurencí
- Zhodnocení přihlášených projektů
- Podněty ke zlepšení od předních odborníků
- Případové studie WebTop100
- Účast na slavnostním vyhlášení soutěže
- Vstup zdarma na odbornou konferenci o digitálním marketingu WebTop100
- Vstup na klubové večery WebTop100, kde se setkáte s odborníky a lidmi z oboru
A jak hodnotí soutěž její účastníci?
Jako největší přínosy účasti vidíme hodnocení webu nezávislými odborníky. Jak my v Centru FotoŠkoda, tak i společnost PragueBest jako tvůrce e-shopu, nemůžeme být 100% objektivní, protože jsme ovlivněni delší dobou práce na e-shopu. Odborníci WebTop100 ovšem takto ovlivněni nejsou a jsou tak schopni odhalit chyby, které my bychom neviděli. Výsledné ocenění (3. místo) vnímáme tak, že náš obchod se ubírá správným směrem a budeme se nadále snažit zlepšovat veškeré nedostatky, aby se k nám zákazníci rádi vraceli.
Martin Vachata
Centrum FotoŠkoda
Velkou výhodu vidíme v samotné soutěži. Díky ní získáváme důležitý feedback odborné poroty s podrobným rozborem našeho webu hned z několika hledisek. Konkrétní návrhy a připomínky se snažíme zohlednit při rozvoji našich webových stránek.
Tomáš Kolář
Výkonný ředitel, Linet spol. s r.o.
Nabyté znalosti z praktických příkladů, ale i doporučení porotců ze soutěže WebTop100 využijeme pro další rozvoj našich e-shopů. Zvláště oceňuji dostatečný prostor pro dotazy účastníků.
Petra Henychová
E-commerce manager, CEMOD – CZ s.r.o.
Veškeré informace o soutěži a registrační formulář najdete na stránkách projektu:
http://www.webtop100.cz/soutez
Přihlaste své projekty včas.
Součástí projektu WebTop100 je kromě soutěže také celodenní odborná konference týkající se problematiky firemních webů a Klub WebTop100 poskytující prostor pro setkání lidí, výměnu zkušeností a získání nových informací z oboru.
Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační agentura Dobrý web. Generálním partnerem je FORPSI. Partnery akce jsou Gemius a eMerite PROWEB. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing&Media, Podnikatel.cz, STRATEGIE a Živě.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.