Hlavní navigace

Zapojte svůj firemní web do právě probíhající soutěže WebTop100

Přihlaste se do 13. ročníku soutěže WebTop100. Porovnejte se s konkurencí v oboru, získejte zpětnou vazbu od předních odborníků.
21. 5. 2014

Sdílet

Soutěž WebTop100 každoročně oceňuje kvalitu a profesionalitu webů českých firem a jejich marketingových projektů. Přihlaste svou firmu do soutěže a zapojte se do boje o nejvyšší příčky. Registrace probíhají prostřednictvím online formuláře na stránkách soutěže WebTop100 do konce června. Do 30. května platí zvýhodněná cena na registraci.

Přehled soutěžních kategorií:

  • Firemní web – 11 oborových žebříčků
  • Digitální reklamní kampaň
  • Microsite
  • Mobilní řešení
  • Nejefektivnější digitální řešení
  • Firemní stránka na sociálních sítích
  • E-mailingová kampaň (nově)
  • Facebook aplikace (nově)

Dvě nové kategorie

Seznam soutěžních kategorií se oproti loňskému roku rozrostl o dvě nové kategorie E-mailingová kampaň a Facebook aplikace, jejichž zařazení odráží současné trendy v online světě.

Garanti

Nově v metodice hodnocení přibyli odborní garanti. Jejich úkolem je dohlížet na kvalitu hodnocení a konstruktivní zpětnou vazbu v dané kategorii.

Jsou jimi:

Jan Suda (GroupM) – Digitální reklamní kampaň a Nejefektivnější digitální řešení
Jan Penkala (Acomware) – E-mailingová kampaň
Lukáš Kořínek (followbubble) – Facebook aplikace
Jan Perla – Firemní stránka na sociálních sítích
Jakub Karlec (2Fresh) – Microsite
Tomáš Čermák (eMan) – Mobilní řešení
Martin Kalda (OgilvyOne Worldwide) – Web – Grafický design
Martin Michálek – Web – Optimalizace pro mobilní zařízení
Michal Špaček – Web – Bezpečnost a technické řešení
Jiří Sekera (Refresh) – Web – User experience

Účastí v soutěži získáte hned několik výhod:

  • Porovnání s konkurencí
  • Zhodnocení přihlášených projektů
  • Podněty ke zlepšení od předních odborníků
  • Případové studie WebTop100
  • Účast na slavnostním vyhlášení soutěže
  • Vstup zdarma na odbornou konferenci o digitálním marketingu WebTop100
  • Vstup na klubové večery WebTop100, kde se setkáte s odborníky a lidmi z oboru

A jak hodnotí soutěž její účastníci?

Jako největší přínosy účasti vidíme hodnocení webu nezávislými odborníky. Jak my v Centru FotoŠkoda, tak i společnost PragueBest jako tvůrce e-shopu, nemůžeme být 100% objektivní, protože jsme ovlivněni delší dobou práce na e-shopu. Odborníci WebTop100 ovšem takto ovlivněni nejsou a jsou tak schopni odhalit chyby, které my bychom neviděli. Výsledné ocenění (3. místo) vnímáme tak, že náš obchod se ubírá správným směrem a budeme se nadále snažit zlepšovat veškeré nedostatky, aby se k nám zákazníci rádi vraceli.

Martin Vachata
Centrum FotoŠkoda

Velkou výhodu vidíme v samotné soutěži. Díky ní získáváme důležitý feedback odborné poroty s podrobným rozborem našeho webu hned z několika hledisek. Konkrétní návrhy a připomínky se snažíme zohlednit při rozvoji našich webových stránek.

Tomáš Kolář
Výkonný ředitel, Linet spol. s r.o.

Nabyté znalosti z praktických příkladů, ale i doporučení porotců ze soutěže WebTop100 využijeme pro další rozvoj našich e-shopů. Zvláště oceňuji dostatečný prostor pro dotazy účastníků.

Petra Henychová
E-commerce manager, CEMOD – CZ s.r.o.

Veškeré informace o soutěži a registrační formulář najdete na stránkách projektu:
http://www.webtop100.cz/soutez

Přihlaste své projekty včas.

Součástí projektu WebTop100 je kromě soutěže také celodenní odborná konference týkající se problematiky firemních webů a Klub WebTop100 poskytující prostor pro setkání lidí, výměnu zkušeností a získání nových informací z oboru.

Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační agentura Dobrý web. Generálním partnerem je FORPSI. Partnery akce jsou GemiuseMerite PROWEB. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing&Media, Podnikatel.cz, STRATEGIEŽivě.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.