Hlavní navigace

Seriál Jak na GUI s wxPythonem

V tomto seriálu se zaměřujeme na vývoj GUI aplikací s pomocí knihovny wxPython tak, aby jej byl schopný zvladnout i běžný začátečník. Konkrétně je k vývoji použito vývojové prostředí "Boa Constructor" a další programátorské nástroje pro ulehčení práce.

Dialogy a formuláře ve wxPythonu

Dnes budeme pokračovat v programování GUI aplikace ve wxPythonu. Cílem dnešního dílu seriálu je vytvoření dialogu pro vkládání nebo editaci dat a základní zobrazení formulářů aplikace. Budeme přímo navazovat na předchozí díl seriálu, a proto si jej nezapomeňte zopakovat.

Pavel Šibal

20. 7. 2006 0:00
| 3

Vytváříme aplikaci s wxPythonem

V dnešním článku si zkusíme vytvořit jednoduchou funkční aplikaci typu "adresář kontaktů" s podporou databáze sqlite. Měla by rovněž obsahovat zálohování / přenos dat, tiskovou sestavu apod. Před samotným čtením a zkoušením bych doporučil přečtení 1. a 2. dílu, na které v dnešním dílu budu navazovat.

Pavel Šibal

13. 7. 2006 0:00
| 6

Distribujeme programy v binární podobě s wxPythonem

V dnešním díle bych chtěl konečně dokončit "HelloWorld" z přechozích dílů tím, že si ukážeme, jak vytvořit binární baličky jak pro linux, tak i pro MS Windows. Chtěl bych ještě poznamenat, že níže uvedené postupy lze s úspěchem použít např. i pro PyQt apod.

Pavel Šibal

29. 6. 2006 0:00
| 8

Resource soubory a i18n ve wxPythonu

V dnešní části našeho seriálu o programování ve wxPythonu rozvedeme předchozí díl o vytvoření a použití resource souboru a lokalizaci programu s využitím GNU prográmků. Podíváme se především na vkládání ikon a obrázků a lokalizace našich programů.

Pavel Šibal

22. 6. 2006 0:00

Jak na GUI s wxPythonem

V tomto novém seriálu se zaměříme na vývoj GUI aplikací s pomocí knihovny wxPython tak, aby jej byl schopný zvládnout i běžný začátečník. Podíváme se na používání vývojového prostředí Boa Constructor a na další programátorské nástroje. Většina zde popsaných postupů bude vycházet z mých vlastních zkušeností.

Pavel Šibal

15. 6. 2006 0:00