Hlavní navigace

Zprávička č. 2933

6. 5. 2002

Sdílet

Liberálnější přístup k využívání cookies pro marketingové účely se podařilo díky britskému The Interactive Advertising Bureau (IAB) prosadit do návrhu novely evropské direktivy pro oblast e-commerce. Původně direktiva předpokládala, že si server musí před každým použitím cookies vyžádat výslovný souhlas uživatele. IAB navrhlo nahradit tento problematický krok vytvořením speciální webové stránky, na níž musí každý provozovatel serveru povinně vysvětlit podstatu cookies i možnosti jejich využití k marketingovým účelům. Zdroj: iStrategie.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor zprávičky

V roce 1998 jsem s Michalem vymyslel a založil Root.cz. Poslední článek na Roota jsem napsal v roce 2007. Teď píšu spíš na tomaskrause.cz a tvořím si bitcoinvkapse.cz.