Nějak takhle?
https://www.youtube.com/watch?v=boanuwUMNNQ
Dokud to nepůjde rendrovat v reálném čase, nezbývá než dělat "preview" na živo :)
Natvrdo to nebude. Na okrajích zorného pole se ty stíny a odlesky přestávaly správně renderovat. Nepochybuju ale o tom, že to hned v další verzi dotáhnou. Ostatně o tom ten Unreal Engine je, už verze 3 byla převratná tím, že nebyla náročná a nepočítalo se tam nic zbytečně. Dnes UE3 běhá na mobilech zatímco konkurence často na stejném mobilu nezvládne plynule ani 2D grafiku.
jine (neoficialni) video...
uprava pro Oculus vcetne stazeni original verze UnrealParis v1.1, od autora sla stahnout jen rano...
Je to uzasny i kdy to trpi nekolika klasickymi neduhy. Nechapu proc se vsechno v modernich hrach musi lesknout jako sklo (napr. kamenne zdi, asfalt, kov s naterem, atd.).V tomto pripade se leskne dreveny nabytek cerne barvy.
V nekterych castech jsem si nebyl jisty zda je to hra nebo skutecnost, ale napr. sporak pusobi znacne neverohodne.
Jinak k nekterym zde polozenym otazkam:
Je to tzv. ingame animace takze neviditelna kamera prochazi bytem po predem urcene trase. Proto to pusobi nerealne a obcas neni jiste zda se seka hra nebo je blbe nastevena trasa teto kamery. ( I kdyz sekani u tech zrcadel by me neprekvapilo.)
Rekl bych ze hodne podivnych zasekavani a spatneho renderovani na okrajich ma na svedomi tzv. motion blur, ktery je v enginu standartne zapnuty, a jeho funkci bych strucne popsal jako "zkurveni obrazu". Nevim jak vidi ostatni, ale k rozmazavani videni dochazi mozna v extremnich situacich jako jsou autohavarie na dalnici a ne pri obycejnem otoceni tela pri prohlizeni kuchyne.
Docela by me zajimalo na jakem stroji by bezela hra v teto urovni detailu. A hlavne na kolik zasuvek trifazoveho proudu by se pripojovalo externi napajeni graficke karty.
Budoucnost těchto enginů ve hrách vidím tak max. v adventurách a nikoliv 3D střílečkách. Faktem je že toto mít v AutoDesku (CADech) by rozhodně nebylo od věci. Ovšem projektantovy vytvoření takové simulace týden nebo dva nikdo nezaplatí pokud se nejedná o sídlo za 50 mega výše. Ovšem kdyby někdo vytvořil slušné nějaké makro řešení(např. tvoření map v Duke Nuken 3D) kdy něco podobného půjde vytvořit za den v takového kvalitě pak by to mělo slušnou budoucnost i ve stavebnictví či strojařství.
Tak já třeba už desítky let čekám, kdy budou hry renderované ze skutečných filmových záběrů a postavy budou natočení herci... Něco jako to dokázal Westwood v LOL: Guardians of Destiny nebo intra ve svých slavných strategiích...
Stále nic takového nevidím, stále samé idiotské umělé ksichty...