Hmm, tak to je přesně ta věc, která mě napadla okamžitě potom, co jsem ten mail přečetl, ale jelikož jsem tuhle funkci musel v Gmailu lovit v helpu (!), tak jsem nějak pochyboval, že by to bylo zrovna takhle. :-/ Screw Gmail, asi se vrátím k muttu, je podstatně intuitivnější. :-/
Predchozi ulohu jste vyresil(a) jako 4. Zatim nejlepsi ucastnik je prave
na uloze cislo 4.
Trojka je imho jednoducha, ale nemel jsem cas si s tim pohrat.
no, oni ty narazky na "nic" jsou i v jinych ukolech
napriklad ve STRASLIVE PASTI: zkuste si spocitat md5('nic') :)
nebo ve ctvrte uloze, pokud z url odmaznu tu cast za poslednim lomitkem :)
6. uloha je vcelku tezka, z tech informaci o stavu ostatnich co to posila to vypada, ze na ni nejspis vsichni (zatim i vcetne mne) zatuhli :)
Co se STRASLIVE PASTI tyce... tak docela dost lidi, co to udelalo, si nevsimlo ze dvere jsou pnm obrazek... jehoz desifrovanim jsem stravil neskutecne mnoho casu:)
Ale no tak, nekažte hru. Ať si na to každý přijde sám, vždyť v tom ta hra spočívá. A že někdo skončí už na třetí nebo čtvrté úloze? To k tomu přece také patří...
To jsem měl na mysli - nemyslíte, že takovýmto "usměrňováním" se vytrácí nutnost nad úkoly přemýšlet? Celá věc pak tak trochu ztrácí smysl. Aplikováním postupů, které se člověk dozvěděl na diskuzních fórech, jde jistě projít celou hrou rychle, k čemu to pak ale celé je?