Ale kdeže, pokud mě paměť neklame, tak se to nevyhnulo zákazníkům s placenými licencemi (předplatné – Premium/Ultimate). S se táhlo i neustálé obtěžování reklamou „Vaše zařízení může být ohroženo, kupte si …“, které nešlo vypnout. Věcně vzato, volba deaktivovat poplašnou reklamu sice existovala, hluboko ukrytá v nastavení, bohužel neměla žádný efekt a neexistovala ani možnost zavést služby se příslušným parametrem (End Point).
Na mysl uživatele taková reklama působí více než efektivně, protože bere Avast jako důvěryhodného poskytovatele komplexního bezpečnostního řešení (to není jen AV) a začne se objevovat varování/varování=reklama, aby si rychle zakoupil něco dalšího. Nakonec by začal skákat „Cleaner“, který by dílo zkázy dokončil.
Licence jsem ani nenechal doběhnout (používat po dobu platnosti) a vysvětlení, které se mi dostalo od jejich obchodního zástupce (přijel sám), nebylo uspokojivé. Vlastně ihned poté co vyslovil, že jde o naše dobro, šel smykem ven.
Včera jsem se s tím setkal v nejmodernější verzi.
Dojem byl takový, že je to nepřehledný. Logy jsem nenašel.
Snaží se to strašit uživatele a vzbuzovat dojem, že některé nástroje jsou něco víc, než ve skutečnosti jsou.
Vpravo dole v liště víc ikonek, víc proužků.
Důvěra na bodu mrazu. Osobně bych si to nedal ani zadarmo.
Rozloučení s Avast proběhlo na přelomu srpna/září 2021 a nečekal bych, že se něco změní, naopak ještě přidají a začnou prodávat i zlaté zuby zákazníka. Konkurence nespí a ráda stáhnou cenu při přechodu, takže proč ne, nabízí stejné řešení od Exchange až po koncové body, včetně licencí do domácnost/rodiče. Důvěryhodnost i nezávislý audit čili buďto nejsou jako Avast, nebo je ještě nikdo nevyhmátnul.
Nenasadil bych to ani kdyby mi za to platili. Důvěra se buduje dlouhé roky, ale ztráta je okamžitá.