Predpokladam, ze remastered version bude mit navic spoustu modernich feature:
* Vyzadovat neustalou konektivitu
* Smirovani
* Nemoznost hrat bez battle.net klienta
Ale je mozne, ze Blizzard prekvapi a hra se bude prodavat i na GOGu, jako se prodava puvodni Diablo 2 a treba pojede i pod Linuxem. Ale moc bych na to nesazel.
EDIT: Tak jsem si vsiml, ze PC vlastne ani v oznamenych platformach neni.
23. 2. 2021, 11:17 editováno autorem komentáře
To, že pre hru cez LAN ti musí autor poskytnúť aj binárku pre server, ktorú si u seba spustíš (a tým umožní zvedavcom ľahšie zisťovať, ako podvádzať pri hraní cez Internet) a nedokáže overiť, či majú všetci hráči hru zakúpenú. Navyše sa to dokáže predať tak, že je to viac user-friendly.
Takže z pohľadu autora hry má obmedzenie multiplayera len na Internet samé výhody.
Cheatovani je zajimave tema, ale prijde mi to v tomhle pripade stejne jako vymlouvat se na teroristy, kdyz chce vlada schvalit zakon zasahujici do soukromi. Ti kdo budou chtit cheatovat vzdycky nejakou cestu najdou a je jedno, zda bude hra nabizet dedikovane servery nebo ne.
Osobne si myslim, ze nejhorsi reseni je anti-cheat ochrana na strane klienta, kdy to neumozni bez online overeni ani spustit a za par let to ani nepojede.
https://diablo2.blizzard.com/en-us/: "Diablo II: Resurrected features cooperative gameplay supporting up to eight players", k tomu leader board, community, skupinový chat. Podle prezentace právě do resurrected přidávají hodně věcí pro multiplayer.
I diablo 2 LoD jsme vždy hráli v partě, asi bych neřekl, že to je "primárně single-player".
Ja pro GOG pouzivam minigalaxy (open source client https://sharkwouter.github.io/minigalaxy/), spis kvuli prehledu, integraci Protonu a aktualizacim. Ale jinak jsem zacal preferovat GOG pro hry prave kvuli absenci DRM, pokud je neco na Steamu nebo na GOGu, tak jdu na GOG.