Je to již více než rok, co byla provedena rozsáhlá phishingová akce zaměřená na klienty České spořitelny. Psali jsme o tom v článku Český phishing v akci! ČTK informuje o další podobné snaze, jejímž cílem jsou stejní uživatelé. Někteří klienti obdrželi e-mail psaný lámanou češtinou, který je vyzývá, aby se z bezpečnostních důvodů přihlásili k internetovému bankovnictví. Obsažené odkazy však vedou na cizí stránky.
„Banka nemá informace o tom, že by kdokoli z jejích klientů na zprávu zareagoval a byl poškozen, a ani to, vzhledem k informovanosti klientů, nepředpokládá. Navíc, i pokud by někdo z klientů na e-mail reagoval, se znalostí pouhých dvou identifikačních údajů není možné službu Servis 24 zneužít,“ uvedla tisková mluvčí CS Klára Gajdušková.
(Zdroj: Finančnínoviny)