Agendový systém: jistě, tam by měla být všechna data. Jenže nějaký report - buď mi z toho systému rovnou vypadne, a když tam není tak:
1) požádám o doplnění -> zdůvodnění, schválení, objednávka, ....
2) nebo to vyexportuju do CSV a udělám v Excelu
Už má Calc funkci XLOOKUP?
Ale jinak, kdyby v LO ty funkce z vyšší dívčí fungovaly srovnatelně (klidně i jinak) s MSO, šel bych do toho. Takto jsou uživatelé vázáni na Windows nebo macOS a kdo má Linux, buď dokument (zvlášť se slučovacími poli) zprasí zásahem v LO, nebo musí mít virtuálku s Windows.
14. 6. 2025, 09:44 editováno autorem komentáře
Ako kde,
Na polícii pri presnom oznámení otvorí vzorový dokument a používa CTRL+ C
a CTRL +V. Väčšinou s chybami ako názov firmy a pod.
Takže lepši písací stroj ale bez hluku.
Sociálna poisťovňa podobne. Aby napísal odôvodnenie na dôchodok, invalidný dôchodok a pod. nepotrebuje MS Office.
Takých úradníkov je veľa, určite nepotrebujú excel a ani nič podobné.
Upřímně… většinou taky používám Word; především protože mám firemní licenci 365ek a nastavený asociace a ve svalový paměti klávesový zkratky. Ale už asi 15 let jsem nepsal dokument, na který by nestačil GoogleDocs nebo v nouzi LO. Akorát příjemci všeho MSO vyžadují, protože to v ničem jiným otevřít neumí a když se občas rozjede formátování při importu ODTčka, jsou úplně v lese.