Užitečné to bude k hromadě věcí... např. přes to může jet navigace, hlášení dopravní nehody, aktualizovat FW OTA, promítačka filmů pro zadní lavice, předpověď počasí, přzipůsobení atmosféry v autě, apod.
Normální auto bez takových hloupostí si můžete koupit i nové, stále se prodávají... holt ve vyšší třídě se prodávají s tímto, protože to zákazníci asi chtějí, takže musíte mířit trochu níže (nejníže co to jde, tam na to nejsou prachy.. a budete mít jako bonus i levné auto).
BTW celá tato zpráva bude nejspíš jedna velká kachna, protože je to napsané na základě nějakých privacy policy, které se vztahují na různé zdroje (auto, servis, webové stránky, ...) pod různými legislativami. Nedělal bych z toho nějaké unáhlené závěry, ale dobře, že na to někdo "posvítil", snad se to trochu ztransparentní.
Užitečné to bude k hromadě věcí... např. přes to může jet navigace, hlášení dopravní nehody, aktualizovat FW OTA, promítačka filmů pro zadní lavice, předpověď počasí, přzipůsobení atmosféry v autě, apod.
To je všechno právě to pozlátko, bez kterého auta mohou/by měla jezdit. K čemu je přizpůsobení atmosféry v autě připojené k internetu? A display pro zadní lavice online?
Chápu ještě tu navigaci, ale i ta má řešení. Auto stejně obvykle dvakrát do roka jezdí do servisu, tak proč by se navigace nemohla aktualizovat pomocí flashky/USB tetheringu a podobně? Prostě vyměň olej, vyměň filtry, dolij provozní kapaliny, zkontroluj brzdy, nainstaluj aktualizace... Rozumím tomu, ze doba se mění a spolu s ní se mění i nároky na auta. Málokdo by dnes zvládl jezdit s autem z období do roku cca 1955 - podívejte se schválně do provozní (ne servisní) příručky pro takového Brouka od VW - naprosto primitivní auto, ale ~20 maznic, které se musely pravidelně plnit/kontrolovat, servisní interval na výměnu oleje taky 5000km a vzduchový filtr se musel vymývat. To dnes nikdo po uživateli nechce, ale auto pořád není bezúdržbový stroj. Proto si myslím, že jeden v celku drobný servisní úkon typu připoj auto k internetu kvůli aktualizacím/stáhni aktualizace na flashku a tu připoj do auta je zcela akceptovatelné.
Hele, na Brno mi tu nenadávej! Víš, jak se snaží? Víš kolik to dá práce? Třeba zase letos rozkopat Hradeckou? To už je takový kolorit - že začaly prázdniny poznám podle rozkopané Hradecké... Však píšu, že navigaci ještě chápu...
Na druhou stranu to píši jako člověk, který má v autě autoatlas nejen ČR a navigaci vytahuje jen na „poslední míli“. Benefity to pro mne má ohromné - kdo jezdí i do toho lídla pomocí navigace, tak tomu asi nemůže rozumět... ale například na místa, která jsem už jednou navštívil, jsem schopen i po letech dojet bez mapy a navigace.
Kdyby jen Hradecká, to bychom se tady měli až moc dobře. Ideální je roz..bat paralelní ulice, do toho prakticky zavřít Tomkáč na pár let a mezitím postavit toto (https://www.novinky.cz/clanek/domaci-v-brne-postavili-novy-siroky-most-silnice-ale-zustala-uzka-40417335) bydlím kousek od tohoto skvostu.
Ale jo, máš pravdu... Jen ta Hradecká je vždy první na ráně, když jedu do Brna.
Na druhou stranu, přes Tomkáč obvykle pokračuji a musím říct, že na to, jak je to komplikovaná stavba, tak průjezd je řešen celkem dobře. Ale přínos té stavby až tak nevidím, pokud nebude tunel pod Vinohrady. Jen to otočí směr kolony na Gajdošku a dál...