Zaujmave je, za najhorsi je Nissan, ale najmenej problemovy Renault. Pritom je to viacmenej jedna firma. Inak ich infotainment (mozog celej multimedialnej aj privacy operacie) sa developuje v Hildesheime (poznam, pracoval som tam par rokov okolo r.2020, ADIT/Bosch) spolu pre toyotu, lexus, subaru, ... Samozrejme potom si tam este vyrobca dorobi "svoje featurky", takze dost velke rozdiely tam maju na konci.
Je to hádám z toho důvodu, že Nissan působí na US trhu a Renault nikoliv. V Americe (nebo na rovinu, v Kalifornii) se za "sběr informací o sexuální aktivitě" považuje i to, že servisní opravář do protokolu napíše, že opravil škodu po řádění na zadním sedadle. Z pohledu CCPA to je sběr informací o sexu, tak to tam musí vyjmenovat. Obdobně sběr genetických dat tepovacím vysavačem a lešticím hadříkem :-)