Hlavní navigace

Ericsson: Rozlišování zákazníků na tarifní a s předplacenkou brzdí rozvoj služeb

Kamil Pošvic

Na počátku předplatných karet byla obava mnohých zákazníků o to, zda si drahou mobilní službu budou moci dovolit platit paušálně, snaha o kontrolu nad výdaji, a v některých případech i to, že někteří by smlouvu se zpětným placením ani nedostali.

Předplatné karty kdysi pomohly k tomu, aby se ze služby pro horních několik procent stala služba lidová, vypráví Ericsson ve svém „výzkumu“. Jenže tenkrát zavedené vnitřní rozlišování dvou typů zákazníků operátory brzdí, tvrdí dále Ericsson, který se tak operátorům snaží prodat své sjednocené systémy účtování, jež dovedou jednotně obsluhovat jak ty zákazníky, kteří platí předem, tak ty, kteří platí až po poskytnutí služby, i případné křížení obou modelů.

Anketa

Jaké účtování mobilních služeb využíváte?

(Zdroj: Lupa.cz)

Našli jste v článku chybu?