Teraz by nam isty Lolo, miestny odbornik na patenty, mohol vysvetlit, ake spravne je patentovo chranit "Přenášení informací pomocí sociálních sítí o aktivitách uživatelů na jiných doménách" pretoze firma Facebook musi byt chranena, aby sa jej vratili neskutocne financie vrazene do vyvoja "Přenášení informací pomocí sociálních sítí o aktivitách uživatelů na jiných doménách" a ake je "Přenášení informací pomocí sociálních sítí o aktivitách uživatelů na jiných doménách" netrivialne a ako tazke a financne narocne bolo objavenie tohto principu.
No v kazdom pripade velmi uzitocne pre odhalovanie extremistov a boj proti vselijakym zlym *izmom. Mal by som si to rychlo patentovat a vsetci mi budu platit :-)
Alebo jednoducho odhalia, ze som extremista, a namiesto popaltkov za pouzitie patentov, budem prednostne vybrany na teambuilding na zakladni Guantanamo. :-(
Ale inak by ma zaujimalo, co prior art: Google to predsa robi uz davno za pomoci text ads, nie?
Hlupost, isty miestny odbornik na patenty ti na prior art povie, ze nevadi, ze to uz takto robi Google, dolezite je, ze na _Facebooku_ to robi tlacitkom like Facebook ako prvy!
Ved predsa "listovat" si na dotykovej obrazovke telefonu je tak diametralne ine a odlisne a v principe nepodobne listovaniu si v knihe, ze tento zasadny objav, ktory si isto vyziadal obrovske investicie, si zasluzi patentovu ochranu presne tak, ako to, ze Facebook sleduje uzivatelov pomocou tlacitka like je uplne odlisne od adwords, pretoze tlacitko like je na Facebooku a nie na Google!
Voila!