Podle toho popisku by to neměli být schopní přiřadit. Půjde to přes Fastly, kde to bude anonymizované. Nicméně i anonymizovaná data o tom, jaké weby lidi navštěvují, se dají velmi dobře obchodně využít.
By mě zajímalo, kolik lidí ty stránky existující méně než 10 minut dokáží poškodit. Přijde mi to hrozně krátká doba.
A co teprve stranky, co po prvni navsteve proste prestanou fungovat. Proste kazda obet ma svuj unikatni endpoint. Vzdyt dnes neni nic tezkeho si vytvorit element, co sam o sobe ma jepici zivot... ale pritom je soucasti nejakeho vetsiho funkcniho celku, kde ty umysly jeho tvurce nemusi byt uplne slunickove...
Obchodni vyuzivani anonymizovanych dat. Aneb platis vlastnim soukromim za sluzbu, o kterou vetsina lidi nestoji. Nadhera.
Kde mas jistotu, ze data jsou dostatecne anonymizovana a nepujdou nejak identifikovat?
Kde mas jistotu, ze s temi daty google dela jen to, co rika, ze dela?
Navic mi to prijde jako vymitani certa dablem, vzhledem k tomu, co google pousti v reklamach.
Že jsou data anonymizovaná ještě nezaručuje, že nelze jednoznačně identifikovat původce.
Například u nás probíhalo anonymní dotazování ohledně míry pracovního stresu, kde byla vcelku nudná otázka: Jak spíte?
Jeden respondent odpověděl: V práci zřídka.
A přestože bylo dotazování skutečně anonymní, přišel mi šéf vynadat, že znevažuji práci nového oddělení! ;oD
I z anonymních dat lze na základě vzorců chování ledacos vyčíst...