Problém je spíš pokud takto používají free učet například na mobilech nebo na vývoj, migrace jinam je vopruz jelikož přijdou o veškeré nakoupené věci takový učet Google prostě zruší, neplatíš nefunguje nic vykopíruj si co jde kam chceš a bež.
Řešil jsem nedávno že od placeného google apps odejdu protože mě štvou, jejich podpora vysloveně nefunguje neřeší ani to že mají mx na blacklistech, ani nepřesměrují outgoing jinam, free gmail je na tom lepe.
Neřeší překlepy v českém překladu, na faktuře za služby mi chodí za nazvem domeny ;NBSP reportovaní beznadějné.
Přijdu kompletně o následující:
Dev učet na androd apky.
Google webmaster tools, adword, analytics vlastnictví.
Nakupené smetí na Play storu.
Ostatní bych věděl jak převést..:/
to je zvlastni, ja pouzivam google apps celkem dlouho (~6 let?) a podpora mi prijde jako jedna z nejlepsich. jak rychlost, tak odbornost i prijemnost pouziti. mam za sebou urcite pres 10 support casu, vse k naproste spokojenosti. pouzivam i placeny protonmail a tam to trochu dyl trva a neni moznost drobnosti rychle odbavit na chatu, ale taky pozitivni zkusenost.
nejhorsi support placeny ms, ale z uplnyho dna mi prijde ze se trochu lepsej v posledni dobe, nebo mam stesti.
webmail rozhodne kraluje gmail, protonmail je pouzitelny. ms jsem nezkousel nemuzu hodnotit.
Mam zkušenosti z 3 support case přímo na Google apps for bussiness, nejsou to běžné věci 2x to byl špatný překlad jeden v ui google apps v české verzi, druhý byl ten zmiňovaný email kdy mx byl na blacklistu, přehazovaly si mě tam jako bramboru mezi sekcemi a nakonec jsem to vzdal, takova hloupost.
Další case byl email jak jsem popisoval, týpek to vysloveně nechtěl řešit ale fakt nechtěl. Takhle kdybych já se stavěl ke svým zákazníkům pošlou mě do /dev/null .
Použil jsem na komunikaci se svým zákazníkem svůj u mě hostovaný alt bordel email, jemu muj bussines email přes google apps nedošel a mě šlo o zakázku blocked by antispam duvod pro to byl.
A to jsem IT guy, ta bezradnost mě fakt vytočila.
Čekal jsem neco ve smyslu ok přesměrujeme odchozí emaily pro vaší doménu na jednu z našich čistých ip, omlouváme se za komplikace.
Play Console, Analytics, AdWord, TagManager, Search Console (dříve webmaster tools) - je možné přidat dalšího uživatele a nastavit ho jako vlastníka (vyzkoušeno). Nepovedlo se mi to u Postmaster Tools.
Co se týká nakoupených aplikací, tak nevěřím, že si Google dovolí je takhle odstřihnout, to by bylo na hromadnou žalobu.