Hlavní navigace

Google odstranil chybu RPC:S-5:AEC-0 z Google Play

14. 6. 2013

Sdílet

Chyba RPC:S-5:AEC-0 byla nahlášena 21. března 2013. Opravena byla však teprve během tohoto týdne i když se jednalo o chybu poměrně zásadní. Znemožňovala totiž uživatelů, kupovat nové aplikace, ale i přístup k těm již zaplaceným či volně stáhnutelným.

Podle posledních informací je chyba již opravena. V případě přetrvávajícího problému je doporučeno zařízení restartovat či smazat data v aplikaci AndroidFramework.apk.

(Zdroj: AndroidMarket.cz)

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2013 10:26

    jlx (neregistrovaný)

    Jo, tenhle bug zrovna mne kousnul a popsal bych ho jako obzvlast debilni. V zasade se tim zablokovaly veskery transakce v GooglePlay. Pomalost reakce ze strany Google nepochopitelna - a ja diky tomu fakt ztracim motivaci cokoli dalsiho u nich nakupovat..

  • 5. 8. 2013 20:20

    Stoupa (neregistrovaný)

    No, tak dnes se mi tahle chyba objevila :(
    Android OS, v4.1 (Jelly Bean)

    Sice oprava jednoduchá, ale naštve to ...

  • 22. 8. 2013 15:48

    Hejdy (neregistrovaný)

    Opravili leda tak houby, je to pořád na ho.. a to jsem vyzkoušel všechny rady kromě továrního resetu a na to jim se.. :( :( chtěl jsem nakupovat, ale nejde to tak nic no !!!

  • 12. 8. 2014 11:53

    Mika (neregistrovaný)

    RPC:S-7:AEC-0

    Bylo mi doporučeno:

    1) V hlavní nabídce Menu vyberte Nastavení > Aplikace > Všechny aplikace

    2) Zde vyhledejte Google Service Framework > Vynutit ukončení a zároveň zvolit Mazání dat

    3) Poté se vraťte do seznamu aplikací a vyhledejte Obchod Google PLAY > Vynutit ukončení a zároveň Mazání dat

    4) Poté se vraťte na domovskou obrazovku a zařízení restartujte

    5) Po opětovném spuštění s telefon alespoň 5 minut nic nedělejte

    6) Přihlašte se do Obchodu PLAY

    Tak a po tomhle se tam už ani nedostanu. Co s tím? PROSÍM O RADY. Děkuji.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor zprávičky