Hlavní navigace

Google TV naráží u opatrných televizních společností

Sdílet

Kamil Pošvic 23. 8. 2010

O Google TV se hodně dlouho spekulovalo a letos na jaře byla na konferenci Google I/O oficiálně představena. Google se tehdy mohl pochlubit velkými jmény na seznamu svých partnerů: Sony, Intel, Logitech či Adobe.

Jenže ti všichni na projektu spolupracují po technické stránce. Google hledá také partnery, kteří poskytnou obsah, jenž by byl uživatelům Google TV dostupný přes Internet. Jednal s televizními společnostmi ABC, CBS, Fox a NBC a podle informací listu The Wall Street Journal se zatím potřebné partnery pro dodávání profesionálního obsahu najít nedaří.

(Zdroj: Lupa.cz)

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 8. 2010 9:42

    _r3450n_ (neregistrovaný) 165.72.200.---

    A co cekaji kdyz kontaktuji same kabelove televize v USA. Co tak zkusit BBC? Jo, to neni americka televize …

  • 23. 8. 2010 21:46

    bez přezdívky

    BBC svůj obsah zveřejňuje zcela bezplatně a bez reklam všem v UK. Ze zákona. To by se Googlu moc nelíbilo. Tedy zdarma pro všechny plátce licence, ta je povinná, což v praxi znamená že pro všechny. BBC z vlastní produkce prodává, i jiným TV, ale asi to bude s nimi komplikovanější komplikované. BBC není koncipovaná jako výdělečný podnik.
    A hlavně, BBC má vlastní platformu na šíření obsahu po internetu – iPlayer. Nevím na co by Google potřebovali, jsou to spíše konkurenti.
    Nevím jak Google TV, ale Google News už jedou nějakou dobu „vysílá“, minimálně od 2007, kupodivu studia a technické centrum (?) měli (mají?) tady v Londýně. Pracoval jsem ve stejné budově v Stephen Street. Dokonce mě jednou ulovili na nějaký rozhovor :)

  • 23. 8. 2010 20:49

    Andrej Kvasnica

    jasne ze google tv naraza na klasicke TV spolocnosti. tv spolocnosti totiz nechcu aby si clovek mohol nahrat nejaky program. im ide o to aby cakal kym ho budu vysielat. takto totiz pozrie 15 minut reklamneho balastu pred programom a potom tiez 3× 10 minut balastu pocas programu.
    pozor – nehovorim ze reklama je zla vec – ved TV spolocnosti z nej ziju. hovorim len ze TV spolocnosti nebudu dodavat obsah do produktu ktory odrezie cast ich reklamnych prijmov.