Moje zkušenost je, že notebook jako takový špatný není (mám Pulse 15 Gen1 přes 4 roky). Baterka je tak na 2/3 původní kapacity, ale jinak asi bez problémů.
Co byla (ale možná už není) tragédie je jejich zákaznická podpora. Už jsem se tu o tom rozepisoval několikrát.
A přiznám se, že ač s notebookem problém nemám, tak ta nefungující zákaznická podpora mě odrazuje od toho si tu značku koupit znovu.
Ono je jedno jestli je to Tuxedo, Lenovo nebo DELL. Mě třeba chtěli měnit u Lenova celou desku kvůli evidentnímu SW problému s uspáváním. Větrák jsem je poprvé vyměnit nechal, ale s tímhle jsem je poslal, že až dodají nějaký důkaz, že to je fakt tím. Radili mi podle toho co našli na netu a úplné nesmysly. Např. že mám vypnout S0 a zapnout S3. Tak jsem jim odpověděl, že to je přesně to co chci ale jaksi to nejde, když to ten notebook neumí a ať mi pošle návod jak to udělám.
30. 5. 2025, 07:19 editováno autorem komentáře
je fakt ze tech Dellu nemam stovky ale klido 80 ntb a stejnej pocet displayu mi rukama prosel za poslednich 8 let. Pokud nekoupis falesnej Dell (basic podpora/non-latitude4/5 rady) tak opravdu vzdycky max spokojenost s podporou. mozna jsem mel jen stesti ale prijde mi to celkem nepravdepodobny u tehlech cisel.
je fakt ze pokud nevis ktery nekupovat a beres 1 tak muzes mit spatnou zkusenost, ale to je snad u vsech znacek..
prijde mi ze support je zrovna jejich silna stranka...