To jako srovnavas neakeho mistniho Nizozemskeho providera internetu a lidi z celeho sveta? Jinak je vsechno v poradku? :)
A pro firmu jsou lidi na poslednim miste. Na prvnim jsou penize a kdyz jim kvuli jednomu rozhodnuti odejde jenom 5 zakazniku a zadny nepribude, tak uz i to je dostatecny duvod.
To jste snad nikdy neslyseli jak se dnes meni sim karty?
Osobni zkusenost s Vodafone:
- Prijdete do kramu a reknete, ze jste simku stratil a rad by jste novou s tim samym cislem.
- Oni na to, ze po vas chteji 200,– kc.
- V tom pripade jdu naproti ke konkurenci a budu ji mit zdarma.
- Pockejte pockejte, u nas se to nakonec bude dat taky udelat zdarma.
Uplne stejne to dopadne tam.
Nepustite mi p2p? Tak ja jdu k jinemu providerovi. Pockejte pockejte, ono mi z technickeho pisou, ze to prece jenom pujde spravit.