Ve článku čtu "Problém přitom není v konkrétní hře, protože byly otestovány i další". Přitom je linkovaný test her Metro 2033 Redux a Metro Last Light Redux, které běží na stejném enginu. To mi připadá dost slabý vzorek dat na takový závěr.
BTW proč si stěžovat na drivery od AMD? Vždyť jsou tu open source drivery. A pokud nejsou dostatečně dobré, komunita je určitě brzo dotáhne ;)
Zkuste si přečíst oba články :) První odkaz míří na benchmark v Bioshock Infinite, třetí na totéž v Metro Redux.
Porovnávat AMD Catalyst není asi nejspravedlivější, protože AMD vývoj tohoto ovladače moc neřeší. Místo toho investuje zdroje do FOSS ovladače, který před cca 6 lety začínal v podstatě od nuly a musel postupně podporovat minimálně tři odlišné architektury GPU (R300, R600, RSI). Bioshock Infinite vyžaduje podporu OpenGL 4.2, která zatím není kompletní (chybí 5 extensionů a podpora pro pár "subextensionů" z GL_ARB_gpu_shader5), takže FOSS ovladač se zatím smysluplně obenchmarkovat nedá.
AMD místo zveřejňování dokumentace přispívá přímo kódem, takže "nezávislí" přispěvatelé mají trochu složitější situaci než v případě Intelu. Na druhou stranu je aktivita AMD na vývoji FOSS infrastruktury pro jejich GPU na všech frontách celkem čilá o čemž vypovídá třeba i poptávka po dvou dalších vývojářích.