Hlavní navigace

Intel dále optimalizuje výkon v Counter-Strike: GO pro Linux

Sdílet

Petr Krčmář 29. 1. 2014

Intel poslal do OpenGL knihovny Mesa další patch, který vylepšuje výkon v linuxovém portu hry Counter-Strike: Global Offensive. Mezi linuxovými hráči jde o jednu z nejžádanějších her od společnosti Valve, která ovšem ještě nebyla veřejně vydána. Vývojáři Intelu ale mají u Valve přístup k nedokončeným titulům a optimalizují ovladače pro lepší výkon v těchto hrách.

Nejnovější úprava snižuje počet instrukcí pro vertex shadery a těží z ní nejen Counter-Strike: Global Offensive, ale i další hry. U hry Dota 2 ubylo instrukcí o 6,42 %, u L4D2 je to 4,61 % a u zmiňovaného CS:GO klesl počet u 5,71 %. Snad už se brzy hráči dočkají.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2014 9:26

    Petr Ježek (neregistrovaný) 80.188.27.---

    Kdyby se Intel zaměřil na dovybavení a optimalizaci svobodného driveru místo neustálé snahy o patchování Mesy podle jednotlivých aplikací/her, udělal by i pro sebe lépe.