Odpovim si sam: Autor neumi cesky. Zpravicka rika uplne neco jineho, nez original http://www.readwriteweb.com/mobile/2011/05/new-report-examines-download-volume-on-android-market.php
Originál říká přesně to samé jako zprávička a to že:
While 24.8% of all free apps have been downloaded less than 100 times, 79.3% of paid apps are at this same level
25 procent free aplikací bylo staženo méně než 100x, 80 procent placených je na tom stejně.
Juch, to asi znamená, že bylo staženo méně než 100 že? Ta angličtina že? Graf říká to samé...
Pocet platenych aplikacii je X. Z tohto poctu bolo 80% (0.8X) aplikacii stiahnutych/predanych menej ako 100-krat.
Pocet neplatenych aplikacii je Y. Z tohto poctu bolo 20% (0.2Y) aplikacii stiahnutych menej ako 100-krat.
Pocty aplikacii (X a Y) sa samozrejme (vyrazne) lisia a tato spravicka ich neuvadza...
Porovnavat tieto 2 grafy na jednom mieste je ale divne... jablka a hrusky. Niektore platene aplikacie su evidentne hluposti, kedy niekto svacol plateny nezmysel s tym, ze niekto sa chyti a zakupi a potom bude neskoro refundovat. Niektore aplikacie su zase predrazene... zasa niekto hlavne skusa na drzovku.
Pri neplatenych aplikaciach si clovek nainstaluje vselico, pretoze ked je to somarina, ktora nesplna povodne ocakavanie, tak si ju skratka odinstaluje a nic sa nedeje.
No a dalsia vec je, ze aj ked su aplikacie na Markete neplatene, tak publisher z nich moze mat prijmy cez reklamu, a niekedy dokonca vacsie, ako by mal z platenej aplikacie bez reklam (vid Angry Birds). No a uplna drzovka su potom platene aplikacie s reklamami...
Takze grafy su pekne, ale nehovoria vela.