Hlavní navigace

Jak se nový algoritmus Google projevuje?

12. 6. 2013

Sdílet

Lupa připravila článek, ve kterém Pavel Ungr rozebírá důsledky nového algoritmu Google Penguin 2.0, který má výrazně omezit agresivní SEO praktiky a penalizovat weby, které se uměle snaží zvýšit své pozice ve vyhledávačích. Mezi takové aktivity například patří nákup odkazů, tvorba komentářového spamu, publikování reklamních článků a podobně. Odkazovaný článek také radí, jak postupovat v případě, že jste byli „tučňákem zasaženi“.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 6. 2013 11:00

    AntiGugl (neregistrovaný)

    Google je nezajímavý a mrtvola navíc.

    V první řadě mu nevěřím. Několik let už nemám u nich účet žádný, předtím jsem účty nikdy nenechával žít déle jak rok, dva.

    Posledních pět let Google uspěšně mršil svoje vyhledávání, vnucoval reklamu, kontroloval nepřijatelným způsobem svoje linky (přímé odkazy šli do háje). Nyní by nejradši všem vnutil jen web rozhraní mailu a dvoufaktorovou autentizaci (tedy požaduje znát váš telefon). O té "plus srágořině" se nemá cenu bavit.

    Co používám aktivně onion routery je google mrtvola úplně, protože vyhledávání vám neumožní používat. Tak ať si (tvůrci a provozovatelé Google) naserou, stejně už to vyhledávání i při používání speciálních příkazů a s nadmírou trpělivosti skoro za nic nestálo... Radši nic, než tohle!

  • 14. 6. 2013 8:32

    solca (neregistrovaný)

    To vyhledavani opravdu stoji za pendrek. Bez "verbatim/doslovne" se to neda pouzivat, protoze to svevolne vynechava slova z vyrazu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor zprávičky

Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. Studoval počítače a média, takže je rozpolcen mezi dva obory. Snaží se dělat obojí, jak nejlépe umí.