Hlavní navigace

Jak vypadá Quake 2 uvnitř

3. 10. 2011

Sdílet

Quake má své nezastupitelné místo v historii multiplatformních her. Studio id Software, které na něm pracovalo, je jedním z mála těch známějších, co své enginy s názvem idTech po čase otevírá. Jde o kód, který herní komunita s vděkem přijímá a staví na něm další výtečné hry. Do zdrojového kódu idTech by se měl podívat každý programátor, který chce na jednom místě najít hodně znalostí. Takovým je i Fabien Sanglard, který se ve zdrojovém kódu hry Quake 2 hrabal celý měsíc a své postřehy sepsal do čtyřdílného seriálu.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor zprávičky

Adam Štrauch je redaktorem serveru Root.cz a svobodný software nasazuje jak na desktopech tak i na routerech a serverech. Ve svém volném čase se stará o komunitní síť, ve které je již přes 100 členů.