Hlavní navigace

Jakub Vrána o soukromí na Facebooku

15. 2. 2012

Sdílet

Programátor Jakub Vrána, kterého znáte také jako našeho autora, začal na podzim pracovat ve Spojených státech pro společnost Facebook. Na svém blogu na Lupě se rozepsal o přístupu Facebooku k ochraně soukromí uživatelů. Každý programátor ve Facebooku ví, že narušení soukromí uživatelů je prakticky ten největší průšvih, ke kterému může dojít. Je to dokonce horší, než když kvůli chybě programu nebo poruše techniky dojde ke smazání nějakých dat. Narušení soukromí je ale neopravitelná chyba – jednou uniklou informaci už pod kontrolu nikdy nikdo nedostane.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 2. 2012 16:15

    Johny (neregistrovaný)

    Coze? *facepalm*
    Vzdyt se to prece zcela otevrene pouziva na cileni reklamy....

    Cituji http://www.facebook.com/about/ads/

    "2) Firmy a podnikatelé platí Facebooku za zprostředkování reklam.
    Vlastník odešle reklamu do Facebooku a popíše, komu by se měla zobrazovat – lidem, kteří žijí poblíž a rádi běhají pro zdraví.

    3) Daná reklama se zobrazí těm správným uživatelům.
    Facebook vám takovou reklamu zobrazí pouze v případě, že žijete v daném městě a rádi běháte pro zdraví. Tímto způsobem vás inzerenti mohou oslovit, aniž by přesně věděli, kdo jste."

  • 16. 2. 2012 20:52

    fujdasds (neregistrovaný)

    Proc root, lupa i CT prezentuje opet neplacenou reklamu Xichtobuku?

Byl pro vás článek přínosný?