Hlavní navigace

Jsou firmy zodpovědné za komentáře fanoušků na stránkách na Facebooku?

7. 8. 2012

Sdílet

Australský Úřad pro reklamu (Advertising Standards Bureau) rozhodl, že firmy jsou zodpovědné za komentáře vložené na jejich stránky na Facebooku. K úřadu se problém dostal po stížnosti na Carlton & United Breweries a komentáře fanoušků.

Stížnost tvrdila, že došlo k porušení zákona ohledně inzerce týkající se alkoholických nápojů a došlo k propagaci nezodpovědného pití a nadměrné konzumace alkoholu. Carlton & United Breweries se pokoušeli před Úřadem argumentovat tím, že jejich Stránka má nastavené odpovídající věkové omezení a fanoušci jsou těmi, kdo se baví mezi sebou, stejně jako by se bavili v hospodě.

Podle vyjádření odborníků, by rozhodnutí úřadu mohlo znamenat, že značky budou nuceny kontinuálně monitorovat jejich stránky na Facebooku a hlídat fanoušky, zda neporušují inzertní zákony a předpisy.

(Zdroj: Lupa.cz)

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 8. 2012 15:06

    MichalB
    Bronzový podporovatel

    Jo, Australáci jsou v tomto paka, jejich zákony jsou co se týká internetu, IT a copyrightu pěkně ujeté, ale jinak krásná země, kam bych se chtěl někdy podívat.

  • 11. 8. 2012 19:49

    Izak (neregistrovaný)

    No Australie je celkem svobodna, i kdyz se ji snazi dostat jinam, k fasizmu, stejne jako Anglii, ale Australane se brani a hloupe zakony maji tendenci nedodrzovat a police je ma tendenci nevynucovat, tedy diky tomu je to jedna z nejsvobodnejsich zemi, kde je minimalni zdaneni, presto je tam solidni socialni system, ale o to vse se je snazi pripravit a Australane se dost bouri.

    Australie je rozhodne svobodnejsi zeme nez CR nebo Anglie ci dokonce USA, u nas by soud dopadl zajiste podobne, ne li hure ...

Byl pro vás článek přínosný?

Autor zprávičky