Hlavní navigace

Kampaň na podporu ochranné známky GNOME

Michal Strnad

V květnu 2014 zveřejnila společnost Groupon pokladní terminály s názvem Gnome. To se nelíbilo Nadaci GNOME, která vlastní ochranou známku GNOME. Přestože na tuto skutečnost Nadace GNOME společnost Groupon upozornila, přejmenovat svá zařízení odmítla. Místo toho požádala o registraci dalších ochranných známek Gnome (G.NOME, G-NOME, G NOME). Nadace GNOME se však nevzdala a spustila kampaň na podporu své ochranné známky, jejímž cílem je vybrat 80 tisíc dolarů na zaplacení právních výloh. Pokud tyto peníze neutratí, vloží je do vývoje GNOME.

Přispívat je možné šekem, klasickým převodem, platbou kartou, pomocí PayPalu nebo bitcoinů.

(Zdroj: GNOME)

Našli jste v článku chybu?