Vzdycky jsem premyslel o manicich co hrajou podobne hry na rychlovku jako o dusevne zvlastnich lidech. Jedna se o typicky lidi co potrebuji v rychlem sledu hodne podnetu aby uspokojili touhu mozku po vzruseni.
Tuhle hru jsem hral tusim dele nez 14 dni. Asi bych ji dal za dva dny ale co bych z toho mel?
Je fakt ze jednicka byla kratka. Nicmene vychutnas si pribeh? Davas vubec pozor co ti rika celou dobu pocitac aby jsi se vpravil do pribehu? Sestavujes si psychologicky profil sileneho pocitace? Kdyz te chce zabit koukas se co je nacmarano po stenach? Sledujes jemne detaily? Zhodnotis obcas esteticke a graficke provedeni?
Clovece tohle neni counter strike nebo tetris! Na takovehle lidi je talentu umelcu podilejicich se na hre vylozene skoda.
To promiň, ale jestli jsi hrál Portal 1 déle než 14 dní, tak buď jsi hrál 15 minut denně, nebo jsi duševně "zvláštní" člověk ty. "Poslouchat vyprávění" můžeš i během rozhlížení se kolem sebe, pokud tedy zvládáš dvě takto "složité" činnosti současně. Vzkazy na stěnách byly stejné a pořád dokola, čím si se chtěl kochat? Estetické a grafické provedení? Úrovně byly provedeny tak, aby splnily účel, ne aby byly estetické, kdybych se chtěl kochat prostředím, zahraji si HL2 a jeho epizody (ehm, až pro Linux vyjdou).
Herní doba je maximálně 4 hodiny i s vpravením se do příběhu. Takže dort byl možná lež, ale herní doba Portalu 1 je smutná pravda. Portal 2 naštěstí toto napravil.