Steam klient na Linuxu určitě není dostatečným motivem pro vývojáře. Možná ovšem bude Proton motivem pro uživatele (rozuměj hráče).
https://www.protondb.com/
@Tom
dle statistik prodeje her s dobrovolnou vysi prizpevku, plati uzivatele GNU/Linuxu nejvice...
U vyvojaru her staci, kdyz si "par" % prevedou na absolutni cisla, ti co pocitat umi pak podporuji jiz dnes nativne hry pro GNU/Linux, problem maji uzivayele her jejichz vyvojari(resp. manageri) pocitat neumi, s tema pomuze Proton...
Tom 27.12.2018 17:20
Neni to jen o castkach. Kolik procent uzivatelu linuxu si nejaky SW kupuje?
od Adobe asi zadny, kdyz Adobe pro GNU/Linux nevydava, ale k tomu patri otazka, kolik domacich uzivatelu Windows si sw od Adobe kupuje Vs kolik ho ukradne?
jinak uzivatele GNU/Linuxu casto prispejou vyvojari pres "donate", kolik uzivatelu Windows koupi shareware Vs kolik stahne crack/keygen?
Kolik prestane pouzivat TotalCommander(kdyz ho po 14dnech nekoupu) Vs kolik jich roky odtukava 1/2/3 pri spusteni?