k neprůstřelným aplikacím: pokud by něco takového bylo realizovatelné, pak by s tím už někdo přišel jako se svým s obchodním modelem
dle mého by nutnost absolutní záruky vyžadovala nejen více testerů (a jak někdo poznamenal i právníků :), ale zcela nové postupy, programovací a testovací techniky, nástroje, zřejmě i řádně blbuvzdorný jazyk a nakonec dokonalou spolupráci výrobců hardwaru (a tady je otázka, nakolik ručí výrobci hardwaru za chyby jím způsobené). vývoj by se protáhl a prodražil natolik, že by nikdy nemohl konkurovat kombinaci "nebezpečný software + pojištění"
To vubec neni o nejakych absolutnich zarukach. Je to o pravu domoci se odskodneni za zjevny smejd a zjevne chyby. Tohle pravo zcela zmeni kulturu vztahu mezi prodejci licenci a zakaznikem, to je na tom dulezite.
opäť sme pri rovnakom probléme: čo je to "zjavný šmejd". Slovo zjavný neznie príliš právnicky ;-)
Tá "kultúra vzťahu medzi predajcami a zákazníkom" podľa mňa nie je nijako tragická - myslím, že miera zodpovednosti výrobcov je približne úmerná závažnosti potenciálnych škôd (na chybu vo Worde či OO sa nezomiera). Je teda otázne, či má zmysel situáciu "zlepšovať", môže to totiž vypáliť aj naopak.