Hlavne by mel MS vsude inzerovat system jejich “podpory”, kdy jedina moznost je volat do Indie a odtamtud vas mozna milostive prepoji do ameriky. Vse v anglictine (coz me by tak nevadilo), kdyby jen porad neslibovali jak za hodinu zavolaji a uz se nikdo neozve a jediny zpusob je volat zase do indie… Ale penize si mezitim strhavaji furt…
V tomto pripade se jedna o MSO 365, takze to prodava primo MS a zda se ze styl podpory menili. Nejsou uz zadne emaily, kam by clovek mohl napsat, nebo poslat. Maji jen chaty s chatboty a pak volani na prazske placene cislo, ktere rovnou prepojuje do indie do call centra, to je prvni stupen, tam nikdo nic nevi a neumi a slouzi to jen k zapsani vaseho problemu a testovani jestli porozumite apson polovine slov diky blbemu telefonimu signalu a lamane indicke AJ s tezkym prizvukem... Kdyz mate stesti, tak Vam pak fakt nekdo zavola z US, kde budete znovu muset vsechno vysvetlovat tentokrat US level1 technikovi (aspon uz normalni anglictina i na druhe strane), ktery pak slibi ze se poradi s vedoucim a zavola. A tam to vzdycky skonci a uz nikdo nezavola a Vy muzete absolvovat cele kolecko znovu. Ja mam za sebou uz petkrat za posledni tri mesice a stale neni problem vyreseny prekvapive, ale penize si strhavaji stale...
A jelikoz MS zrusil i na svem webu v podstate skoro vsechny znalostni databaze a vse jen zmenil na reklamu na MS 365, tak tipuju, ze probehla v minulosti nejaka zmena a je to ted jinak...
mam opakovane stejnou zkusenost. dokonce se po ruznych stiznostech ozvali lidi z qc, kde jsem jim ve 3 odstavcich vysvetlil v cem je problem a uvedl priklady jak to delat lepe. odepsali mi, ze jsou si toho vedomi a ze na tom pracujou. bude to urcite pres rok. verim, ze pro interni tym, co vi jak vypada dobry support (zdravim napriklad google a dropbox) to musi bejt super outrpnost. obecne lidi delaj radsi kvalitni praci a pomahaji ostatnim nez naopak. nepochybuju, ze v ms je dost chytrejch lidi, co vi jak to delat lip a dost managoru, co vi jak na tom radsi usetrit, protoze to ve vysledku nevadi.
Ja bych prave rekl, ze MS docela indiovati a bude (je) to jen horsi. Uz jen to jak Win pristupuji k uzivateli a jeho datum, je dobra ukazka, ze tam o kvalitu nikomu nejde.
S kvalitni praci to vidim stejne, ale mam spis pocit, ze v tehle korporatech je to presne naopak, asi neco jako u statnich uredniku, oni maj svy jisty a nic jineho je nezajima…
Neprijde Vam zvlastni, ze to vubec takhle muze “fungovat”? Kdyz si vezmu jake ptakoviny si urady vymahaji na zivnostnicich a pak tu mame korporat ktery ani nemusi komunikovat a poskytovat podporu v rodnem jazyce dane zeme. To me na tom fascinuje asi nejvic…