Hlavní navigace

Může robot adekvátně ohodnotit SEO vašeho webu?

13. 11. 2013

Sdílet

Možná jste je potkali: analyzátory webových stránek, které vám řeknou, jak špatně na tom jste v SEO a doporučí řešení. Jenže to má obvykle háček. Především je potřeba si uvědomit, že SEOmaty jsou v drtivé většině případů služby, které mají přivádět zákazníky těm, kteří je provozují.

Proto také většinou doporučují, co je potřeba dělat, a rovnou se snaží zákazníka získat. Tomu odpovídá i to, že SEOmaty musí vždy na webu najít nějaký nedostatek. A také to, že jejich cílem není uživateli opravdu poradit.

Daniel Dočekal sepsal pro náš sesterský server Lupa.cz článek s názvem: „SEOmaty, seo testery a analyzátory byly, jsou a budou zlo“, v němž rozebírá různé robotické testovače SEO vašich webů a výsledky z nich lezoucí. Přidává i několik rad, jak k analýze vašeho webu přistupovat lépe.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.