Ja si myslim, ze sa Cannocial dohodne s Valve
1. Google berie z Andorid market-u 25-30%
2. Apple berie z AppStore 33%
3. Microsoft chce brat 66% z ceny SW z Windows store(ci ako sa to vola)
Staci, aby USC dalo pravidla, ze nakupny system tretich stran(Steam) by platil 5-15% Cannocalu a instaloval sa z USC, alebo bol pluginom do USC....
To by vyhovoalo obom stranm
stacilo tak malo (pouzit google) a nemusel si tu rozsirovat FUD
The Store Fee is the percentage of Net Receipts that is retained by Microsoft as a fee for making your app available through the Windows Store. That percentage is 30%, unless and until your app takes in total Net Receipts of USD$25,000, after which time the percentage is 20% for that app.
http://www.mytechteam.net/windows-8-app-store-confirmed-by-microsoft/
ja som vedel,ze v clanku boli2/3, len som so, ja starec, zle spojil cisla a fakty
Proč by se pánové z Valve připravovali o příjmy, kterých už tak bude velmi málo? Prostě vydají Steam Client jako běžně downloadovatelnou aplikaci, a budou mít svůj profit. Canonical s tím nemůže nic udělat. Vydavatel hry si samozřejmě bude moci vybrat, jestli nabízet produkt přes Steam (který minimálně neoficiálně pojede i na jiných distrech, a má jméno z platformy Windows) nebo přes USC.
Proč by se pánové z Valve připravovali o příjmy, kterých už tak bude velmi málo? ru mad? http://www.vg247.com/2011/02/13/newell-stream-tremendously-profitable-has-up-to-70-of-market/ je to sice z minulyho roku ale dost urcite na tom budou jeste lip...
Nechápu tu jeho jistotu.
Buď mají teď v diskusích za úkol šířit pochybnosti o Valve nebo považují v Microsoftu šéfy Valve za nesvéprávné a nebo jsou si již naprosto jisti, že se jim podařilo trh se softwarem zdeformovat nevratně.
V případě třetí možnosti bychom mohli očekávat časem i tlak na státy, vedoucí k povinnosti používat jejich software - samozřejmě pod vzletnými frázemi o boji proti pirátství a terorismu.
Mentalita těchto chlapců z Redmondu to nevylučuje.
Řeč byla samozřejmě o Steamu na Linuxu. Vzhledem k množství uživatelů se dá očekávat, že společnosti Valve moc příjmů nepřinesou, i kdyby nakrásně byla pro Linux k dispozici stejná nabídka her, jako pro Windows. A nepředpokládám, že by se o těch pár dolarů z Linuxu chtěli ve Valve ještě s někým dělit.
Sice to už je ohraný (množství uživatelů už je taky ohraný), ale Humble Inde Bundle ukazuje možný profit na linuxových hráčích. Příjmy z "mizivého množství uživatelů" budou výrazně amplifikovány téměř nulovou konkurencí. A většími platy linux hackerů :-) Ne tak výrazně, jako u HIB, připouštím.
Když se podívám na USC tak vidím docela dost odfláknutou aplikaci. uživatelské prostředí nic moc, na netbooku je dosti nestabilní a najít tam dobrou aplikaci je jak hledat jehlu v kupce sena, tak myslím že když Valve přijde se svým Steamem tak se v tomto konkurenčním prostření USC alespoň trochu zlepší (doufám).