… a dokonce ani kilobajty :-)
http://a8.fandal.cz/detail.php?files_id=6958
Když si stáhnete emulátor, můžete si zkusit, že těch 968 bajtů opravdu funguje.
Takto se kdysi psal software. A staré hry bývaly běžně stejně chytlavé, jako třeba tady provařená hra a nebylo k tomu potřeba ani tisíciny výkonu dněšních smartphonů.
Aha. Asi jsem narazil na velmi šikovného jedince, který šmahem napíše danou hru na méně než tisíc bajtů výkonného strojového kódu. Hmm. Tak to se omlouvám za popíchnutí a zdrcen přesvědčivým diskuzním komentářem asi zatratím Frederika Holsta, jakožto naprostého sráče. Je s podivem, že Swwasggi danou lineární sračku nenapsal ani na mobil, ani demonstračně na starém 8bitu. Asi by to bylo pod jeho úroveň - vydělávat slušné prachy na úspěšném herním titulu. Možná se to ale dá vysvětlit také tak, že Swwasggi toho asi zatím moc nedokázal, ale jak už bývá zvykem u tohoto typu primitivů, má jen velmi svalnatý jazyk. Škoda se rozčilovat.