Tak me tak napada, v kolika % her neni cilem akorat neco nicit, zabijet... Jeste by to meli trochu propracvovat, aby se mohlo take znasilnovat a napichovat na kul.
Hm, to vypada nudne. Zatim jedine dve hry z toho mala, co znam a ktere me opravdu zaujaly, bylo Spindizzy na Spectru a The Incredible Machine na DOSu, alespon dve prvni verze. Ta Windowsova uz byla nejak prilis roztomila.
A coz takhle hry typu "soccer"? , anebo kdysi davno (jeste z DOSu) si mi libilo treba NHL93 nebo nejak tak.. - jak tam byl takovy ten obrovsky puk :-)) to bylo uzasne :-))
Tak jsem tuhle hru zkusil a hned zase mizela z disku pryc.
1 GHz, 1GB RAM, radeon 9600, vyzkouseno na Win XP, Fedora 9 a OpenSUSE 10.2
Ani na 800x600 prakticky nefungovala. Krajina se napr. vubec nevykreslila, presto se spustil cas a melo se hrat, postavicky plovaly ve vzduchu. Dalsi bug na prvni pohled - vytvorit novy tym -> ulozit -> navrat do predchozi obrazovky, ze ktere se spousti hra 2 hracu -> Prave vytvoreny tym neexistuje (je nutne se nesmyslne vratit do uplne prvni nabidky). Bylo by toho vic.
Hra ma pekne naslapnuto, ale asi porad jeste budu muset zustat u Worms Armageddon.