To jsem chtěl právě zjistit, protože je v napise bulvárně, zbytečně, použito "AI" pro "autonomní" a navíc představili HW ne SW pokud to chápu správně ...Každopádně mezi "inteligentní ve smyslu AI" a "samostatný" ve smyslu logického automatu vidím dóst podstatný rozdíl hodný serveru root.cz. Pro novinky.cz v tom rozdíl zasmozřejmě není ...
vlastne premyslim, je lepsi zavadejici zpravicka, u ktere si clovek nejlepe musi dohledat zdroj, aby si byl jisty o cem to je, nebo zadna?
Zavadejici:
+ clovek se neco dozvi pri dohledavani zdroju
+ udrzuje to cloveka v pozornosti
- dohledavani bere hodne casu
- zmate to cast ctenaru kteri nejsou pozorni nebo nemaji cas dohledavat
- zapleveli to diskuzi dohadovanim o cem to vlastne je
- zustane par nesmyslu v historii internetu
Zadna:
- clovek se o nicem nedozvi
Tak nevim. Co je vitez?
Jsem hodně zvědavý, jestli se vůbec někomu povede implementovat SAE Level 5, tedy plnou autonomii. Když prší, je mlha, nebo napadne sníh, tak současné systémy mají celkem problém. Navíc ani rozeznávání dopravních značek nefunguje zdaleka dobře, protože i malá změna v obrazu může z lidského hlediska až nepochopitelně vést třeba k záměně stopky za rychlostní limit.
https://spectrum.ieee.org/cars-that-think/transportation/sensors/slight-street-sign-modifications-can-fool-machine-learning-algorithms
Proto se trochu obávám, že pro SAE Level 5 bude potřeba předělat dopravní infrastrukturu. Třeba nějaké RFID tagy ve vozovce, radiomajáky ve značkách apod.